Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8833
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голінко, А.В. | - |
dc.contributor.author | Holinko, A.V. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-13T07:21:01Z | - |
dc.date.available | 2025-06-13T07:21:01Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8833 | - |
dc.description | Голінко А. Когнітивний розвиток дитини дошкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Альона Голінко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 65 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі висвітлено проблему соціально-психологічних особливостей когнітивного розвитку дітей дошкільного віку. Охарактеризовано сутнісні характеристики когнітивного розвитку у дітей дошкільного віку. Проаналізовано специфіку соціально-психологічного розвитку дошкільника. Розглянуто особливості розвитку емоційного інтелекту дитини старшого дошкільного віку як прояву емоційної децентрації. Емпірично досліджено соціально-психологічні особливості когнітивного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Розроблено рекомендації для педагогів та батьків щодо розвитку когнітивного та емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку. The qualification work highlights the problem of socio-psychological features of the cognitive development of preschool children. The essential characteristics of cognitive development in preschool children are characterized. The specifics of the socio-psychological development of a preschooler are analyzed. The features of the development of emotional intelligence in a child of senior preschool age as a manifestation of emotional decentration are considered. The socio-psychological features of the cognitive development of children of senior preschool age are empirically studied. Recommendations for teachers and parents regarding the development of cognitive and emotional intelligence in children of senior preschool age are developed. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | когнітивний розвиток | uk_UA |
dc.subject | дошкільники | uk_UA |
dc.subject | егоцентризм | uk_UA |
dc.subject | емоційна децентрація | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічний розвиток | uk_UA |
dc.subject | cognitive development | uk_UA |
dc.subject | preschoolers | uk_UA |
dc.subject | egocentrism | uk_UA |
dc.subject | emotional decentration | uk_UA |
dc.subject | socio-psychological development | uk_UA |
dc.title | Когнітивний розвиток дитини дошкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Cognitive development of a preschool child: Qualification work for the degree of bachelor | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Голінко.pdf | 575,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.