Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІлечко, О.А.-
dc.contributor.authorIlechko, O.A.-
dc.date.accessioned2025-06-13T12:24:39Z-
dc.date.available2025-06-13T12:24:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8842-
dc.descriptionІлечко О. Психологічні умови адаптації дітей з особливостями психічного розвитку до умов навчання в спеціальних школах: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Олена Ілечко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 63 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена вивченню психологічних умов адаптації дітей з особливостями психічного розвитку до умов навчання в спеціальних школах. У роботі розглянуто основні теоретичні підходи до проблеми адаптації дітей з особливими освітніми потребами, визначено психологічні фактори, що впливають на їх успішність у навчальному середовищі, а також проаналізовано особливості взаємодії з педагогами, однолітками та родиною. Емпіричне дослідження ґрунтується на аналізі адаптаційних механізмів дітей із різними порушеннями психічного розвитку. Визначено, що адаптація значною мірою залежить від рівня розвитку емоційно-вольової сфери, сформованості комунікативних навичок, підтримки з боку батьків і педагогів, а також застосування спеціальних психологічних методик і корекційних програм. Робота має науково-практичне значення, оскільки результати можуть бути використані в діяльності спеціальних освітніх закладів, а також у розробці психолого-педагогічних програм підтримки дітей з особливими освітніми потребами. The qualification work is devoted to the study of the psychological conditions of adaptation of children with mental development features to the conditions of study in special schools. The work considers the main theoretical approaches to the problem of adaptation of children with special educational needs, identifies psychological factors that affect their success in the educational environment, and also analyzes the features of interaction with teachers, peers and family. The empirical study is based on the analysis of adaptation mechanisms of children with various mental development disorders. It was determined that adaptation largely depends on the level of development of the emotional-volitional sphere, the formation of communication skills, support from parents and teachers, as well as the use of special psychological techniques and correctional programs. The work has scientific and practical significance, since the results can be used in the activities of special educational institutions, as well as in the development of psychological and pedagogical programs to support children with special educational needs.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпсихологічна адаптаціяuk_UA
dc.subjectдіти з особливостями психічного розвиткуuk_UA
dc.subjectспеціальні школиuk_UA
dc.subjectпсихологічні умовиuk_UA
dc.subjectкорекційно-розвивальна роботаuk_UA
dc.subjectpsychological adaptationuk_UA
dc.subjectchildren with mental development featuresuk_UA
dc.subjectspecial schoolsuk_UA
dc.subjectpsychological conditionsuk_UA
dc.subjectcorrectional and developmental workuk_UA
dc.titleПсихологічні умови адаптації дітей з особливостями психічного розвитку до умов навчання в спеціальних школах: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological conditions of adaptation of children with mental development features to the conditions of study in special schools: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ілечко.pdf920,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.