Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМисюра, В.В.-
dc.contributor.authorMysiura, V.V.-
dc.date.accessioned2025-06-13T13:47:17Z-
dc.date.available2025-06-13T13:47:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8853-
dc.descriptionМисюра В. Соціально-психологічні чинники адаптації першокурсників до умов навчання у ЗВО: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Вероніка Мисюра. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 49 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена проблемі дослідження особливостей соціально-психологічних чинників адаптації першокурсників до умов навчання у ЗВО. Здійснено аналіз наукових досліджень проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання у закладах вищої освіти, виокремлено проблеми та чинники адаптації першокурсників до умов навчання. На основі проведеного емпіричного дослідження були вивчені особливості соціально-психологічних чинників адаптації першокурсників до навчання у закладах вищої освіти. Адаптація першокурсників значною мірою залежить від соціально-психологічних чинників, таких як стресостійкість, самооцінка, психічний стан, ціннісні орієнтації, мотиви вибору професії, мотивація до навчання, ставлення до обраної спеціальності тощо. Розробити рекомендації з метою успішної адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у ЗВО. The qualification work is devoted to the problem of studying the features of socio-psychological factors of adaptation of freshmen to the conditions of study in higher education institutions. An analysis of scientific research on the problem of adaptation of freshmen to study in higher education institutions was carried out, problems and factors of adaptation of freshmen to the conditions of study were identified. On the basis of the conducted empirical research, the features of socio-psychological factors of adaptation of freshmen to study in higher education institutions were studied. The adaptation of freshmen largely depends on socio-psychological factors, such as stress resistance, self-esteem, mental state, value orientations, motives for choosing a profession, motivation for study, attitude to the chosen specialty, etc. To develop recommendations for the successful adaptation of freshmen to the conditions of study in higher education institutions.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectпершокурсникиuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectпсихічний станuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectмотиви вибору професіїuk_UA
dc.subjectмотивація до навчанняuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectfreshmenuk_UA
dc.subjecthigher education institutionsuk_UA
dc.subjectstress resistanceuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.subjectmental stateuk_UA
dc.subjectvalue orientationsuk_UA
dc.subjectmotives for choosing a professionuk_UA
dc.subjectmotivation for learninguk_UA
dc.titleСоціально-психологічні чинники адаптації першокурсників до умов навчання у ЗВО: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeSocio-psychological factors of adaptation of freshmen to the conditions of study in higher education institutions: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мисюра.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.