Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоходжай, Ю.М.-
dc.contributor.authorPokhodzhai, Yu.M.-
dc.date.accessioned2025-06-13T14:17:39Z-
dc.date.available2025-06-13T14:17:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8861-
dc.descriptionПоходжай Ю. Особливості мотиваційної сфери курсантів першого року навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Юлія Походжай. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 49 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі представлено теоретичний аналіз базових характеристик мотиваційної сфери особистості, особливостей її розвитку в юнацькому віці та психологічної характеристики навчальної мотивації. Розкрито сутність понять «мотивація», «мотив» та «потреба», їхню структуру та взаємозв'язок у контексті детермінації поведінки. Особливу увагу приділено специфіці мотиваційної сфери юнаків, зокрема домінуванню мотивів самовизначення, соціальних потреб, пізнавальних інтересів та професійних орієнтацій. Детально розглянуто структуру та детермінанти навчальної мотивації, а також різні типи навчальних мотивів та їхній вплив на навчальну діяльність студентів. Наведено результати емпіричного дослідження мотиваційної сфери курсантів-першокурсників, що виявило домінування прагнення до соціального статусу, високої загальної активності та орієнтації на соціальну корисність. Зроблено висновки щодо переважання зовнішньої мотивації на початковому етапі навчання при наявності внутрішньої зацікавленості. The research presents a theoretical analysis of the basic characteristics of the motivational sphere of the personality, the features of its development in adolescence and the psychological characteristics of educational motivation. The essence of the concepts of "motivation", "motive" and "need", their structure and relationship in the context of determining behavior are revealed. Special attention is paid to the specificity of the motivational sphere of young men, in particular the dominance of motives of self-determination, social needs, cognitive interests and professional orientations. The structure and determinants of educational motivation are considered in detail, as well as different types of educational motives and their impact on students' educational activities. The results of an empirical study of the motivational sphere of first-year cadets are presented, which revealed the dominance of the desire for social status, high general activity and orientation to social utility. Conclusions were drawn regarding the predominance of external motivation at the initial stage of training in the presence of internal interest.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectпотребаuk_UA
dc.subjectюнацький вікuk_UA
dc.subjectнавчальна мотиваціяuk_UA
dc.subjectструктура мотиваціїuk_UA
dc.subjectнавчальні мотивиuk_UA
dc.subjectкурсанти-першокурсникиuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectmotiveuk_UA
dc.subjectneeduk_UA
dc.subjectyouthuk_UA
dc.subjecteducational motivationuk_UA
dc.subjectstructure of motivationuk_UA
dc.subjecteducational motivesuk_UA
dc.subjectfirst-year cadetsuk_UA
dc.subjectprofessional self-determinationuk_UA
dc.titleОсобливості мотиваційної сфери курсантів першого року навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the motivational sphere of first-year cadets: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Походжай Ю..pdf797,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.