Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8862
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопчук, А.Р. | - |
dc.contributor.author | Prokopchuk, A.R. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-13T14:23:03Z | - |
dc.date.available | 2025-06-13T14:23:03Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8862 | - |
dc.description | Прокопчук А. Формування професійної Я – концепції у дівчат-курсанток під час навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Анна Прокопчук. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 57 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Наукова робота присвячена дослідженню особливостей становлення професійної Я-концепції у майбутніх поліцейських, що є важливим аспектом їхньої професійної підготовки та подальшої діяльності. Теоретичний аналіз включає огляд основних підходів до розуміння Я-концепції в психології. Особливу увагу приділено аналізу професійної Я-концепції як складної динамічної структури, що включає когнітивний, афективний та конативний компоненти, а також її ролі у професійному самовизначенні та самореалізації. Емпірична частина роботи зосереджена на дослідженні самооцінки та самоідентифікації дівчат-курсанток на різних етапах навчання. Результати дослідження демонструють динаміку самооцінки протягом навчання, зміни в структурі Я-концепції та особливості професійної ідентифікації у залежності від курсу та академічної успішності. The scientific work is devoted to the study of the features of the formation of professional self-concept in future police officers, which is an important aspect of their professional training and further activities. The theoretical analysis includes a review of the main approaches to understanding the self-concept in psychology. Particular attention is paid to the analysis of the professional self-concept as a complex dynamic structure, which includes cognitive, affective and conative components, as well as its role in professional self-determination and self-realization. The empirical part of the work focuses on the study of self-esteem and self-identification of female cadets at different stages of training. The results of the study demonstrate the dynamics of self-esteem during training, changes in the structure of the self-concept and features of professional identification depending on the course and academic success. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | Я-концепція | uk_UA |
dc.subject | професійна Я-концепція | uk_UA |
dc.subject | Я-образ | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | професійна самореалізація | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | самопізнання | uk_UA |
dc.subject | курсантки | uk_UA |
dc.subject | self-concept | uk_UA |
dc.subject | professional self-concept | uk_UA |
dc.subject | self-image | uk_UA |
dc.subject | self-esteem | uk_UA |
dc.subject | professional self-realization | uk_UA |
dc.subject | self-determination | uk_UA |
dc.subject | self-knowledge | uk_UA |
dc.subject | female cadets | uk_UA |
dc.title | Формування професійної Я – концепції у дівчат-курсанток під час навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of professional self-concept in female cadets during studing: Qualification work for the degree of bachelor | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Прокопчук А..pdf | 595,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.