Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопчук, А.Р.-
dc.contributor.authorProkopchuk, A.R.-
dc.date.accessioned2025-06-13T14:23:03Z-
dc.date.available2025-06-13T14:23:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8862-
dc.descriptionПрокопчук А. Формування професійної Я – концепції у дівчат-курсанток під час навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Анна Прокопчук. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 57 с.uk_UA
dc.description.abstractНаукова робота присвячена дослідженню особливостей становлення професійної Я-концепції у майбутніх поліцейських, що є важливим аспектом їхньої професійної підготовки та подальшої діяльності. Теоретичний аналіз включає огляд основних підходів до розуміння Я-концепції в психології. Особливу увагу приділено аналізу професійної Я-концепції як складної динамічної структури, що включає когнітивний, афективний та конативний компоненти, а також її ролі у професійному самовизначенні та самореалізації. Емпірична частина роботи зосереджена на дослідженні самооцінки та самоідентифікації дівчат-курсанток на різних етапах навчання. Результати дослідження демонструють динаміку самооцінки протягом навчання, зміни в структурі Я-концепції та особливості професійної ідентифікації у залежності від курсу та академічної успішності. The scientific work is devoted to the study of the features of the formation of professional self-concept in future police officers, which is an important aspect of their professional training and further activities. The theoretical analysis includes a review of the main approaches to understanding the self-concept in psychology. Particular attention is paid to the analysis of the professional self-concept as a complex dynamic structure, which includes cognitive, affective and conative components, as well as its role in professional self-determination and self-realization. The empirical part of the work focuses on the study of self-esteem and self-identification of female cadets at different stages of training. The results of the study demonstrate the dynamics of self-esteem during training, changes in the structure of the self-concept and features of professional identification depending on the course and academic success.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна Я-концепціяuk_UA
dc.subjectЯ-образuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectсамопізнанняuk_UA
dc.subjectкурсанткиuk_UA
dc.subjectself-conceptuk_UA
dc.subjectprofessional self-conceptuk_UA
dc.subjectself-imageuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.subjectprofessional self-realizationuk_UA
dc.subjectself-determinationuk_UA
dc.subjectself-knowledgeuk_UA
dc.subjectfemale cadetsuk_UA
dc.titleФормування професійної Я – концепції у дівчат-курсанток під час навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeFormation of professional self-concept in female cadets during studing: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прокопчук А..pdf595,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.