Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8864
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романишин, Я.І. | - |
dc.contributor.author | Romanyshyn, Ya.I. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-16T12:30:40Z | - |
dc.date.available | 2025-06-16T12:30:40Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8864 | - |
dc.description | Романишин Я. Психосоціальні фактори формування особистості у підлітковому віці: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Яна Романишин. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 57 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі розглянуто особливості психосоціального простору підлітків як важливої сфери становлення особистості в умовах сучасного суспільства. Підлітковий вік розглядається як особливо чутливий період, що супроводжується емоційними, соціальними та психофізіологічними змінами. Окрема увага приділена впливу соціальних мереж, які можуть як сприяти самореалізації, так і провокувати психоемоційні труднощі. Вивчено роль однолітків, онлайн-спільнот і соціальних груп у формуванні самооцінки та особистісної ідентичності. Емпіричне дослідження підтвердило наявність зв’язку між тривалістю користування соцмережами та підвищеним рівнем депресивності, зниженим рівнем самоактуалізації та змінами у поведінкових реакціях підлітків. This qualification work examines the features of the psychosocial space of adolescents as an important sphere of personality development in the conditions of modern society. Adolescence is considered as a particularly sensitive period accompanied by emotional, social, and psychophysiological changes. Special attention is paid to the influence of social networks, which can both contribute to self-realization and provoke psycho-emotional difficulties. The role of peers, online communities, and social groups in the formation of self-esteem and personal identity is studied. The empirical research confirmed the existence of a connection between the duration of social media use and an increased level of depressiveness, a decreased level of self-actualization, and changes in the behavioral reactions of adolescents. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | соціальні мережі | uk_UA |
dc.subject | психосоціальні фактори | uk_UA |
dc.subject | емоційний стан | uk_UA |
dc.subject | adolescence | uk_UA |
dc.subject | personality | uk_UA |
dc.subject | social networks | uk_UA |
dc.subject | psychosocial factors | uk_UA |
dc.subject | emotional state | uk_UA |
dc.title | фактори формування особистості у підлітковому віці: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychosocial Factors of Personality Formation in Adolescence: Qualification work for the degree of bachelor | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Романишин Я..pdf | 1,34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.