Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8865
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стефанишин, О.Ю. | - |
dc.contributor.author | Stefanyshyn, O.Yu. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-16T12:40:37Z | - |
dc.date.available | 2025-06-16T12:40:37Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8865 | - |
dc.description | Стефанишин О. Психологічні особливості самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Ольга Стефанишин. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 56 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена проблемі самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку. У роботі представлено теоретичний аналіз психоемоційних станів як специфічної форми психічних станів особистості, висвітлено особливості психоемоційних станів молоді в умовах воєнного стану та їх нормалізація. Підібраний комплекс методів дослідження дозволив в повній мірі дослідити та проаналізувати особливості самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку. Встановлено, що особистісна ідентичність є складним багатовимірним утворенням, яке формується в процесі соціалізації, самопізнання та взаємодії дитини з соціальним оточенням. Визначено, що особистісна ідентичність забезпечує відчуття безперервності, самототожності та цілісності особистості дитини. У ході емпіричного дослідження виявлено, що більшість дітей мають середній рівень сформованості особистісної ідентичності. The qualification work is devoted to the problem of self-identification of children of primary school age. The work presents a theoretical analysis of psycho-emotional states as a specific form of mental states of the personality, highlights the features of psycho-emotional states of youth in conditions of martial law and their normalization. The selected set of research methods allowed to fully investigate and analyze the features of self-identification of children of primary school age. It was established that personal identity is a complex multidimensional formation that is formed in the process of socialization, self-knowledge and interaction of the child with the social environment. It was determined that personal identity provides a sense of continuity, self-identity and integrity of the child's personality. In the course of the empirical study, it was found that most children have an average level of formation of personal identity. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ЛьвДУВС | uk_UA |
dc.subject | ідентифікація | uk_UA |
dc.subject | самоідентифікація | uk_UA |
dc.subject | особистісна ідентичність | uk_UA |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.subject | identification | uk_UA |
dc.subject | self-identification | uk_UA |
dc.subject | personal identity | uk_UA |
dc.subject | primary school children | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological features of self-identification of children of primary school age: Qualification work for the degree of bachelor | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стефанишин.pdf | 454,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.