Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтефанишин, О.Ю.-
dc.contributor.authorStefanyshyn, O.Yu.-
dc.date.accessioned2025-06-16T12:40:37Z-
dc.date.available2025-06-16T12:40:37Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8865-
dc.descriptionСтефанишин О. Психологічні особливості самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Ольга Стефанишин. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 56 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена проблемі самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку. У роботі представлено теоретичний аналіз психоемоційних станів як специфічної форми психічних станів особистості, висвітлено особливості психоемоційних станів молоді в умовах воєнного стану та їх нормалізація. Підібраний комплекс методів дослідження дозволив в повній мірі дослідити та проаналізувати особливості самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку. Встановлено, що особистісна ідентичність є складним багатовимірним утворенням, яке формується в процесі соціалізації, самопізнання та взаємодії дитини з соціальним оточенням. Визначено, що особистісна ідентичність забезпечує відчуття безперервності, самототожності та цілісності особистості дитини. У ході емпіричного дослідження виявлено, що більшість дітей мають середній рівень сформованості особистісної ідентичності. The qualification work is devoted to the problem of self-identification of children of primary school age. The work presents a theoretical analysis of psycho-emotional states as a specific form of mental states of the personality, highlights the features of psycho-emotional states of youth in conditions of martial law and their normalization. The selected set of research methods allowed to fully investigate and analyze the features of self-identification of children of primary school age. It was established that personal identity is a complex multidimensional formation that is formed in the process of socialization, self-knowledge and interaction of the child with the social environment. It was determined that personal identity provides a sense of continuity, self-identity and integrity of the child's personality. In the course of the empirical study, it was found that most children have an average level of formation of personal identity.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectсамоідентифікаціяuk_UA
dc.subjectособистісна ідентичністьuk_UA
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectidentificationuk_UA
dc.subjectself-identificationuk_UA
dc.subjectpersonal identityuk_UA
dc.subjectprimary school childrenuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості самоідентифікації дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological features of self-identification of children of primary school age: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стефанишин.pdf454,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.