Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимчак, М.В.-
dc.contributor.authorTymchak, M.V.-
dc.date.accessioned2025-06-16T12:45:32Z-
dc.date.available2025-06-16T12:45:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8866-
dc.descriptionТимчак М. Психологічні особливості переживання фрустрації майбутніми практичними психологами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Марія Тимчак. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 50 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі результати теоретико-методологічного аналізу та емпіричного дослідження особливостей переживання фрустрації майбутніми психологами в умовах освітньо-професійної діяльності. Фрустрація розглядається як психічний стан, що виникає внаслідок незадоволення особистісно значущих потреб під впливом об’єктивних або суб’єктивних перешкод. Встановлено, що на різних етапах професійної підготовки фрустраційні переживання набувають різного характеру, пов’язаного як з особистісними чинниками (ригідність, емоційна нестійкість, самооцінка), так і з соціальними (незадоволеність статусом у групі, труднощі адаптації). Емпірично доведено зв’язок фрустрації з тривожністю, агресивністю та депресивністю, а також визначено типові реакції студентів у фрустраційних ситуаціях. Обґрунтовано перспективи подальших досліджень з акцентом на динаміку фрустраційних станів у студентів різних курсів. The paper presents the results of theoretical and methodological analysis and empirical research of the features of frustration experiences by future psychologists in the context of educational and professional activities. Frustration is considered as a mental state that arises as a result of dissatisfaction with personally significant needs under the influence of objective or subjective obstacles. It has been established that at different stages of professional training, frustration experiences acquire a different nature, associated with both personal factors (rigidity, emotional instability, self-esteem) and social factors (dissatisfaction with status in the group, difficulties in adaptation). The connection of frustration with anxiety, aggressiveness and depression has been empirically proven, and typical reactions of students in frustration situations have been identified. Prospects for further research with an emphasis on the dynamics of frustration states in students of different courses have been substantiated.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectфрустраціяuk_UA
dc.subjectмайбутні психологиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectемоційні станиuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectригідністьuk_UA
dc.subjectсоціальна фрустрованістьuk_UA
dc.subjectfrustrationuk_UA
dc.subjectfuture psychologistsuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectemotional statesuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.subjectrigidityuk_UA
dc.subjectsocial frustrationuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості переживання фрустрації майбутніми практичними психологами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological features of frustration experiences by future practical psychologists: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимчак.pdf698,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.