Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМожиловська, С.В.-
dc.contributor.authorMozhylovska, S.V.-
dc.date.accessioned2025-07-01T13:36:22Z-
dc.date.available2025-07-01T13:36:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8922-
dc.descriptionМожиловська С. Самооцінка як чинник становлення молодого психолога: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти за спеціальністю 053 «Психологія» / Софія Можиловська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 64 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі висвітлено проблему самооцінки як чинника становлення молодого психолога. Розглядаються теоретичні підходи до дослідження самооцінки особистості та її роль у особистісно-професійному розвитку особистості. Проаналізовано психологічні особливості становлення професійної самосвідомості молодого психолога. Емпірично досліджено самооцінку як чинник професійного становлення молодого психолога. Встановлено, що підвищення самооцінки та самоповаги молодих психологів дозволить підвищити рівень мотивації досягнення успіху та задоволеністю професійною діяльністю, а відтак це сприятиме їх ефективному професійному становленню, успішному особистісно-професійному розвитку загалом. Розроблено соціально-психологічний тренінг з метою підвищення самооцінки молодих психологів, розвитку їх професійної самосвідомості. The qualification work highlights the problem of self-esteem as a factor in the formation of a young psychologist. Theoretical approaches to the study of self-esteem of an individual and its role in the personal and professional development of an individual are considered. The psychological features of the formation of a young psychologist's professional self-awareness are analyzed. Self-esteem as a factor in the professional formation of a young psychologist is empirically studied. It has been established that increasing the self-esteem and self-respect of young psychologists will allow to increase the level of motivation to achieve success and satisfaction with professional activities, and therefore this will contribute to their effective professional formation, successful personal and professional development in general. A socio-psychological training has been developed to increase the self-esteem of young psychologists, the development of their professional self-awareness.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна самосвідомістьuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectмолодий психологuk_UA
dc.subjectмотивація до успіхуuk_UA
dc.subjectсамоповагаuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.subjectprofessional self-awarenessuk_UA
dc.subjectprofessional developmentuk_UA
dc.subjectyoung psychologistuk_UA
dc.subjectmotivation for successuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.titleСамооцінка як чинник становлення молодого психолога: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeSelf-esteem as a factor in the formation of a young psychologist: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Можиловська кваліфікаційна.pdf611,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.