Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСороківська, В.І.-
dc.contributor.authorSorokivska, V.I.-
dc.date.accessioned2025-07-02T07:58:14Z-
dc.date.available2025-07-02T07:58:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8932-
dc.descriptionСороківська В. Психологічні особливості резильєнтності студентів в умовах війни: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти за спеціальністю 053 «Психологія» / Вікторія Сороківська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 63 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена вивченню психологічної резильєнтності студентів в умовах війни. Резильєнтність розглядається як здатність особистості ефективно адаптуватися до стресових обставин, зберігати психоемоційну рівновагу та підтримувати активну соціальну і навчальну діяльність. Актуальність дослідження зумовлена сучасними викликами, з якими стикаються студенти під час воєнного конфлікту: емоційна нестабільність, соціальна ізоляція, невизначеність майбутнього. Вивчення факторів, що впливають на розвиток резильєнтності, є важливим для створення ефективних психологічних програм підтримки студентської молоді. Результати дослідження показали, що рівень резильєнтності студентів значною мірою залежить від соціальної підтримки, особистісних характеристик (оптимізму, самоефективності, емоційної стійкості) та наявності ефективних стратегій подолання стресу. Високий рівень цих факторів сприяє кращій адаптації до екстремальних умов війни. Практичне значення роботи полягає у можливості використання отриманих результатів для розробки психологічних тренінгів, програм підтримки та рекомендацій щодо підвищення рівня резильєнтності студентської молоді. Результати дослідження можуть бути корисними для фахівців у сфері психології, освітніх установ, соціальних працівників та організацій, що займаються підтримкою молоді в кризових умовах. The qualification work is dedicated to studying the psychological resilience of students in times of war. Resilience is considered as the ability of an individual to effectively adapt to stressful circumstances, maintain emotional balance, and sustain active social and academic engagement. The relevance of the research is determined by the modern challenges faced by students during a military conflict: emotional instability, social isolation, and uncertainty about the future. Studying the factors that affect the development of resilience is important for creating effective psychological support programs for student youth. The results of the research showed that the level of students' resilience largely depends on social support, personal characteristics (optimism, self-efficacy, emotional stability), and the presence of effective stress-coping strategies. A high level of these factors contributes to better adaptation to the extreme conditions of war. The practical significance of the work lies in the potential use of the findings to develop psychological training programs, support initiatives, and recommendations to enhance the resilience of student youth. The results of the research can be useful for specialists in psychology, educational institutions, social workers, and organizations involved in supporting youth in crisis conditions.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectрезильєнтністьuk_UA
dc.subjectпсихологічна стійкістьuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectсоціальна підтримкаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectпсихічне здоров’яuk_UA
dc.subjectresilienceuk_UA
dc.subjectpsychological stabilityuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectsocial supportuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectwaruk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectmental healthuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості резильєнтності студентів в умовах війни: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological Characteristics of Students’ Resilience in the Context of War: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сороківськоі_В_кваліфікаційна.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.