Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулик, М.В.-
dc.contributor.authorKulyk, M.V.-
dc.date.accessioned2025-07-16T06:22:25Z-
dc.date.available2025-07-16T06:22:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8950-
dc.descriptionКулик М.В. Переживання цінності власного життя студентами в умовах війни: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти за спеціальністю 053 «Психологія» / Марта Кулик. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 66 с.uk_UA
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню переживання цінності власного життя студентів в умовах війни. Розглянуто поняття цінності життя у сучасній психології, включаючи гуманістичну,екзистенцінну та позитивну психологію. Охарактеризовано основні фактори відчуття цінності життя та психологічні особливості студентського віку. Проведене емпіричне дослідження допомогло виявити кореляційні зв'зяки між факторами методик (вітальність, наявність сенсу та пошук сенсу), досліджено порівняння між трьома групами навчальних курсів (1-2 курси, 3-4 курси та 5-6 курси). За допомогою факторного аналізу виокремлено чотири ключові компоненти структури переживання цінності життя. Отримані результати підкреслюють важливість вивчення цінності життя для розробки ефективних стратегій профілактики та корекції в умовах війни. The work is devoted to the study of the experience of the value of one's own life by students in war conditions. The concept of the value of life in modern psychology is considered, including humanistic, existential and positive psychology. The main factors of the feeling of the value of life and the psychological characteristics of student age are characterized. The conducted empirical study helped to identify correlations between the factors of the methods (vitality, the presence of meaning and the search for meaning), a comparison between three groups of training courses (1-2 courses, 3-4 courses and 5-6 courses) was studied. Using factor analysis, four key components of the structure of the experience of the value of life were identified. The results obtained emphasize the importance of studying the value of life for the development of effective prevention and correction strategies in war conditions.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectцінність життяuk_UA
dc.subjectжиттяuk_UA
dc.subjectсенс життяuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectvalue of lifeuk_UA
dc.subjectlifeuk_UA
dc.subjectmeaning of lifeuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectwaruk_UA
dc.subjectvaluesuk_UA
dc.titleПереживання цінності власного життя студентами в умовах війни: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeExperiencing the value of one's own life by students in the conditions of war: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_Кулик.odt450,25 kBOpenDocument TextПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.