Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпюк, В.В.-
dc.contributor.authorKarpiuk, V.V.-
dc.date.accessioned2025-07-17T06:22:46Z-
dc.date.available2025-07-17T06:22:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8959-
dc.descriptionКарпюк В.В. Особливості динаміки ціннісних орієнтацій студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти за спеціальністю 053 «Психологія» / Вікторія Карпюк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 54 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена проблемі ціннісних орієнтацій студентів-психологів. Проаналізовано наукові підходи до проблеми ціннісних орієнтацій особистості, виокремлено особливості формування мотиваційно-ціннісної сфери сучасної студентської молоді студентської молоді, розглянуто ціннісні орієнтації як складову формування психологічної готовності майбутнього психолога до професійної діяльності. Емпірично досліджено особливості динаміки ціннісних орієнтацій студентів-психологів. Встановлено, що у ієрархії цінностей студентів-психологів найбільшу вагу мають гедонізм, самостійність, а також прийняття ідей толерантності й творчого самовираження, тоді як найменш важливими є цінності влади, конформізму й традицій. Студенти-психологи володіють реалістичною оцінкою власних психологічних можливостей, вміють ефективно використовувати свої внутрішні ресурси, проявляють впевненість, творчий підхід і прагнення до успіху. Підібрано рекомендації для розробки напрямків психологічного супроводу з метою формування ціннісно-мотиваційної сфери студентів-психологів. The qualification work is devoted to the problem of value orientations of psychology students. Scientific approaches to the problem of value orientations of the individual are analyzed, the features of the formation of the motivational and value sphere of modern student youth are highlighted, value orientations are considered as a component of the formation of the psychological readiness of a future psychologist for professional activity. The features of the dynamics of value orientations of psychology students are empirically studied. It was established that in the hierarchy of values of psychology students, hedonism, independence, as well as the acceptance of the ideas of tolerance and creative self-expression have the greatest importance, while the values of power, conformism and traditions are the least important. Psychology students have a realistic assessment of their own psychological capabilities, are able to effectively use their internal resources, show confidence, a creative approach and a desire for success. Recommendations for the development of areas of psychological support with the aim of forming the value and motivational sphere of psychology students have been selected.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпсихологічні ресурсиuk_UA
dc.subjectстуденти-психологиuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectгедонізмuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectvaluesuk_UA
dc.subjectvalue orientationsuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectpsychological resourcesuk_UA
dc.subjectpsychology studentsuk_UA
dc.subjecttoleranceuk_UA
dc.subjecthedonismuk_UA
dc.subjectresponsibilityuk_UA
dc.titleОсобливості динаміки ціннісних орієнтацій студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the dynamics of value orientations of psychology students: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпюк.odt288,92 kBOpenDocument TextПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.