Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧуйко, К.В.-
dc.contributor.authorChuiko, K.V.-
dc.date.accessioned2025-07-17T07:21:11Z-
dc.date.available2025-07-17T07:21:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8967-
dc.descriptionЧуйко К.В. Свобода та відповідальність у структурі особистості сучасного студента: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти за спеціальністю 053 «Психологія» / Катерина Чуйко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 48 с.uk_UA
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню феноменів свободи та відповідальності. Проаналізовано філософські та психологічні підходи до цих понять, а також особливості їхнього розвитку в юнацькому віці. Запропоновано теоретико-гіпотетичну модель, що відображає зв’язок між свободою, відповідальністю, особистісною зрілістю та задоволеністю життям. Емпіричне дослідження показало, що студенти мають високий рівень відповідальності, який поєднується з нижчим рівнем життєвої задоволеності. Отримані результати підкреслюють важливість врахування сприйняття свободи та відповідальності для вдосконалення освітніх стратегій і підтримки психологічного благополуччя молоді. The work is devoted to the research of the phenomena of freedom and responsibility. Philosophical and psychological approaches to these concepts are analyzed, as well as the peculiarities of their development in adolescence. A theoretical-hypothetical model is proposed that reflects the relationship between freedom, responsibility, personal maturity, and life satisfaction. The empirical research showed that students demonstrate a high level of responsibility, which is combined with a lower level of life satisfaction. The results emphasize the importance of considering the perception of freedom and responsibility in order to improve educational strategies and support the psychological well-being of youth.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectсвободаuk_UA
dc.subjectкурсантиuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectюнацький вікuk_UA
dc.subjectсамоактуалізаціяuk_UA
dc.subjectпсихологічна зрілістьuk_UA
dc.subjectresponsibilityuk_UA
dc.subjectfreedomuk_UA
dc.subjectcadetsuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectadolescenceuk_UA
dc.subjectself-actualizationuk_UA
dc.subjectpsychological maturityuk_UA
dc.titleСвобода та відповідальність у структурі особистості сучасного студента: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeFreedom and responsibility in the structure of the modern student’s personality: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чуйко К..odt158,35 kBOpenDocument TextПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.