Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9025
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарченко, О.М.-
dc.contributor.authorMarchenko, O.M.-
dc.date.accessioned2025-07-29T08:32:38Z-
dc.date.available2025-07-29T08:32:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.isbn978-617-511-424-7-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9025-
dc.descriptionМарченко О. М. Маркетинг у соціальних мережах: навчальний посібник / О. М. Марченко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 256 с.uk_UA
dc.description.abstractНавчальний посібник охоплює теоретичні засади та практичні аспекти маркетингу в соцмережах і спрямований на формування знань, практичних навичок його ефективного використання для розвитку організацій. Окрім навчального матеріалу, для самоконтролю засвоєння знань подано контрольні питання та тести, а з метою розвитку критичного мислення та творчого підходу – практичні завдання та кейси, сформовані на основі практики маркетингової діяльності іноземних і вітчизняних брендів. Для здобувачів вищої освіти спеціальностей «Менеджмент», «Маркетинг» освітніх ступенів бакалавр, магістр та усіх, хто цікавиться сучасним маркетингом. The textbook covers the theoretical foundations and practical aspects of social media marketing and is aimed at developing knowledge and practical skills for its effective use in organizational growth. In addition to educational material, the textbook includes review questions and tests for self-assessment, as well as practical tasks and case studies – based on the marketing practices of both international and domestic brands – to foster critical thinking and creativity. For higher education students specializing in Management and Marketing at the bachelor's and master's levels, as well as for anyone interested in modern marketing.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectпросування бізнесуuk_UA
dc.subjectпланування контентуuk_UA
dc.subjectтаргетована рекламаuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectbusiness promotionuk_UA
dc.subjectcontent planninguk_UA
dc.subjecttargeted advertisinguk_UA
dc.titleМаркетинг у соціальних мережах: навчальний посібникuk_UA
dc.title.alternativeSocial Media Marketing: A Tutorialuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники. Посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марченко_Маркетинг у соц мережах.pdf5,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.