Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПушак, Я.Я.-
dc.contributor.authorPushak, Ya.Ya.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-1369-8770-
dc.contributor.authorTrushkina, N.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-6741-7738-
dc.contributor.authorFlyak, V.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0009-0008-1081-2738-
dc.contributor.authorBezpalko, I.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-3412-2017-
dc.date.accessioned2025-07-29T12:57:31Z-
dc.date.available2025-07-29T12:57:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.issn2660-9037-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9042-
dc.descriptionPushak Ya. Business philosophy during digital transformation in wartime conditions. The case of Ukraine in critical perspective / Pushak Yaroslav, Trushkina Nataliia, Flyak Vitaliy, Bezpalko Iryna // Clío. Revista de Historia, Ciencias Humanas y Pensamiento Crítico. - 2025. - Año 5. - No. 9. - Pp. 573-598.uk_UA
dc.description.abstractКомпанії – це не лише організації, що прагнуть прибутку, але й ключовий економічний агент, який у різних контекстах повинен забезпечувати суспільство основними товарами та послугами для задоволення його потреб. У випадку України воєнна ситуація, що триває з лютого 2022 року, ускладнює становище вітчизняних підприємств, оскільки вони тепер повинні адаптуватися до вимог воєнної економіки. Використовуючи метод історії ідей, метою дослідження було описати значення бізнес-філософії під час цифрової трансформації в умовах війни в Україні, що включало вправу на критичне мислення, яка намагалася відповісти на питання: чи існує в Україні загальна бізнес-філософія, яка, окрім особливостей кожного бізнесу, відображає буття та діяльність підприємців у процесі цифрової трансформації та в контексті війни? Отримані результати дозволяють зробити висновок, що жодна філософія не розвивається в ефірному вимірі, ізольованому від діалектичних сил та суперечностей свого часу, тому кожна бізнес-філософія являє собою простір, де сходяться соціальні уявлення певного часу та простору. Companies are not only organizations pursuing profit, but they are also a key economic agent that, in different contexts, must provide society with basic goods and services to satisfy its needs. In the case of Ukraine, the war situation happened since February 2022 makes the situation of domestic enterprises difficult, as they must now adapt to the requirements of a war economy. Using the method of the history of ideas, the aim of the research was to describe the meaning of business philosophy during the digital transformation in conditions of war in Ukraine, which involved a critical thinking exercise that tried to answer the question Is there a general business philosophy in Ukraine that, beyond the particularities of each business, represents the being and doing of entrepreneurs in the process of digital transformation and in the context of war? The obtained results allow concluding that, no philosophy develops in an ethereal dimension, isolated from the dialectical forces and contradictions of its time, therefore, every business philosophy constitutes a space where the social representations of a given time and space converge. Las empresas no solo son organizaciones que persiguen fines de lucro, son un agente económico clave que, en diferentes contextos, deben proporcionar a la sociedad los bienes y servicios básicos para la satisfacción de sus necesidades. En el caso de Ucrania, la situación de la guerra sucedida desde febrero de 2022 dificulta la situación de las empresas nacionales, ya que deben adaptarse ahora a los requerimientos de una economía de guerra. Mediante el método de la historia de las ideas, el objetivo de la investigación fue describir el sentido de la filosofía empresarial durante la transformación digital en condiciones de guerra en Ucrania, lo que implicó un ejercicio de pensamiento crítico que intentó responder a la pregunta ¿Existe una filosofía empresarial general en Ucrania que, más allá de las particularidades de cada negocio, represente el ser y el hacer de los empresarios en el proceso de la transformación digital y en el contexto de la guerra? Los resultados obtenidos permiten concluir que, ninguna filosofía se desarrolla en una dimensión etérea, aislada de las fuerzas y contradicciones dialécticas de su época, por tanto, toda filosofía empresarial se constituye un espacio donde confluyen las representaciones sociales de un tiempo y espacio determinado.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherClío. Revista de Historia, Ciencias Humanas y Pensamiento Críticouk_UA
dc.relation.ispartofseries;5/9-
dc.subjectбізнес у цифрову епохуuk_UA
dc.subjectфілософія бізнесуuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectвоєнні умовиuk_UA
dc.subjectісторія бізнес-ідей в Україніuk_UA
dc.subjectbusiness in the digital ageuk_UA
dc.subjectbusiness philosophyuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.subjectwar conditionsuk_UA
dc.subjecthistory of business ideas in Ukraineuk_UA
dc.subjectnegocios en la era digitaluk_UA
dc.subjectfilosofía empresarialuk_UA
dc.subjectpensamiento críticouk_UA
dc.subjectcondiciones de guerrauk_UA
dc.subjecthistoria de las ideas empresariales en Ucraniauk_UA
dc.titleBusiness philosophy during digital transformation in wartime conditions. The case of Ukraine in critical perspectiveuk_UA
dc.title.alternativeФілософія бізнесу під час цифрової трансформації в умовах воєнного часу. Випадок України в критичній перспективіuk_UA
dc.title.alternativeFilosofía empresarial durante la transformación digital en condiciones de guerra. El caso de Ucrania en perspectiva críticauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пушак стаття.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.