Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, В.А.-
dc.contributor.authorBondarenko, V.A.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-2326-4394-
dc.date.accessioned2025-11-25T11:26:21Z-
dc.date.available2025-11-25T11:26:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9191-
dc.descriptionБондаренко В.А. Переваги і недоліки використання інформаційних технологій під час вивчення англійської мови / Вікторія Бондаренко // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2025. - С. 9-15.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано позитивні та негативні чинники використання інформаційних технологій під час вивчення англійської мови у закладах вищої освіти. Наголошено, що сучасні умови розвитку освіти вимагають активного впровадження технічних засобів навчання, зокрема комп’ютерної техніки, яка забезпечує інтерактивність, індивідуалізацію та підвищення ефективності освітнього процесу. Використання інформаційних технологій під час навчання англійської мови сприяє розвитку логічного мислення, розширенню пізнавальної активності, формуванню позитивної мотивації до навчання, а також удосконаленню навичок самоконтролю та самокорекції студентів. Розглянуто дидактичні можливості програм-енциклопедій і програм-тестів, що забезпечують контроль і самоконтроль знань, формування мовленнєвих умінь, а також стимулюють інтерес до самостійної роботи. Підкреслено, що комп’ютерні технології сприяють розширенню доступу студентів до автентичних матеріалів, розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності – аудіювання, говоріння, читання та письма, – а також інтеграції навчання з фаховими дисциплінами. Водночас виявлено низку обмежень: надмірне використання комп’ютерних засобів може призводити до втоми, погіршення зору, зниження рівня усного мовлення та збіднення емоційної сфери студентів. Підкреслено необхідність раціонального поєднання традиційних методів викладання з інноваційними цифровими технологіями, що забезпечує баланс між когнітивними та комунікативними аспектами навчання. Зроблено висновок, що ефективне використання інформаційних технологій у процесі вивчення англійської мови сприяє оптимізації навчального процесу, підвищенню якості іншомовної підготовки майбутніх фахівців і формуванню стійкої мотивації до подальшого професійного саморозвитку. The article deals with the positive and negative factors influencing the use of information technologies in the process of learning English at higher education institutions. It is emphasised that the modern stage of educational development requires the active implementation of technical teaching tools, particularly computer technologies, which ensure interactivity, individualisation, and efficiency of the educational process. The use of information technologies in English language teaching promotes the development of logical thinking, enhances students’ cognitive activity, and fosters positive learning motivation, self-control, and self-correction skills. The study outlines the didactic potential of encyclopedia and testing programs that facilitate knowledge assessment and self-assessment, develop language competence, and stimulate independent work. It is highlighted that computer-based learning broadens students’ access to authentic materials, supports the development of all types of speech activity – listening, speaking, reading, and writing – and promotes the integration of language learning with professional subjects. However, certain limitations have been identified: excessive reliance on computer tools may lead to fatigue, eyesight strain, reduced speaking performance, and impoverishment of students’ emotional spheres. The author stresses the necessity of balancing traditional teaching approaches with innovative digital technologies to maintain harmony between cognitive and communicative aspects of learning. It is concluded that the effective use of information technologies in the process of English language learning contributes to the optimisation of the educational process, enhances the quality of students’ language training, and fosters their motivation for continuous professional self-development.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: Збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectEnglish languageuk_UA
dc.subjecthigher education institutionsuk_UA
dc.subjectlearning processuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjectcommunicative competenceuk_UA
dc.titleПереваги і недоліки використання інформаційних технологій під час вивчення англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeAdvantages and disadvantages of using information technology when learning Englishuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2025 Актуальні проблеми-9-15.pdf284,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.