Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9192
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВербицька, Х.І.-
dc.contributor.authorVerbytska, Kh.I.-
dc.date.accessioned2025-11-25T11:58:09Z-
dc.date.available2025-11-25T11:58:09Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9192-
dc.descriptionВербицька Х.І. Інноваційний потенціал професійно орієнтованого підходу до формування креативності майбутніх фахівців у процесі вивчення англійської мови / Христина Вербицька // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2025. - С. 16-21.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасному світі, коли глобалізація, інформаційні технології й інтернаціоналізація професійних сфер дедалі більше впливають на професійну діяльність фахівців, виникає нагальна потреба підготовки студентів не лише до володіння фаховими знаннями, але й до творчого, гнучкого мислення в умовах професійної діяльності. Саме креативність — здатність генерувати оригінальні ідеї, вирішувати проблеми нестандартно — стає однією з ключових компетентностей, яку сьогодні очікують від молодих спеціалістів. У процесі вивчення іноземної мови (зокрема англійської), особливо для студентів нефілологічного профілю, існує можливість не просто опанування граматики, лексики чи комунікативних умінь, але й формування професійно спрямованої креативності. Це означає, що мовне навчання може бути не лише засобом комунікації, але й інструментом розвитку фахового мислення, інноваційного підходу до задач у своїй галузі. Підхід, який ми називаємо професійно орієнтованим, вбачає інтеграцію мовного навчання з професійною діяльністю, включення в навчальний процес фахових текстів, ситуацій із реальної професійної практики, створення творчих завдань, що імітують професійні проблеми, і стимулювання студентів виробляти нові рішення. Використання такого підходу має потенціал не просто підвищувати мовну компетентність, але й розвивати професійну креативність. In today's world, where globalization, information technology and the internationalization of professional fields are increasingly influencing the professional activities of specialists, there is an urgent need to prepare students not only for professional knowledge, but also for creative, flexible thinking in the context of professional activity. It is creativity — the ability to generate original ideas and solve problems in non-standard ways — that is becoming one of the key competencies expected of young professionals today. In the process of learning a foreign language (in particular, English), especially for students who are not majoring in philology, there is an opportunity not only to master grammar, vocabulary, and communication skills, but also to develop professionally oriented creativity. This means that language learning can be not only a means of communication, but also a tool for developing professional thinking and an innovative approach to tasks in one's field. The approach we call professionally oriented involves integrating language learning with professional activities, including professional texts and situations from real professional practice in the learning process, creating creative tasks that simulate professional problems, and encouraging students to develop new solutions. The use of this approach has the potential not only to improve language competence, but also to develop professional creativity.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: Збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectновітні методи навчанняuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectмовна компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectinnovative teaching methodsuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectlanguage competenceuk_UA
dc.subjectprofessionally oriented approachuk_UA
dc.titleІнноваційний потенціал професійно орієнтованого підходу до формування креативності майбутніх фахівців у процесі вивчення англійської мовиuk_UA
dc.title.alternativeThe innovative potential of a professionally oriented approach to the formation of creativity of future specialists in the process of learning Englishuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2025 Актуальні проблеми-16-21.pdf303,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.