Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловач, Т.М.-
dc.contributor.authorHolovach, T.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-6665-4416-
dc.date.accessioned2025-11-25T12:37:45Z-
dc.date.available2025-11-25T12:37:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9195-
dc.descriptionГоловач Т.М. Integrating ai tools into esp classrooms: challenges and opportunities / Тетяна Головач // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2025. - С. 35-41.uk_UA
dc.description.abstractThe integration of Artificial Intelligence (AI) tools in English for Specific Purposes (ESP) classrooms represents a transformative paradigm shift in specialized language education, offering unprecedented opportunities to address longstanding pedagogical challenges while creating new implementation complexities. This comprehensive study examines the current state of AI integration in ESP contexts through systematic analysis of recent empirical research, literature review, and evaluation of practical implementation experiences across diverse educational settings. The research methodology involved analysis of contemporary studies, focusing on AI applications in ESP instruction, including intelligent tutoring systems, natural language processing tools, automated assessment platforms, and immersive virtual reality environments. The analysis reveals substantial pedagogical benefits, including scalable personalized instruction, real-time adaptive feedback mechanisms, sophisticated needs analysis capabilities, and immersive professional simulation environments that address specific industry communication requirements. AI tools demonstrate particular effectiveness in providing context-sensitive grammar correction, specialized terminology enhancement, and professional genre convention guidance that traditional ESP methodologies struggle to deliver consistently. However, implementation faces significant challenges including technical infrastructure requirements, substantial educator preparation needs, data privacy concerns in professional contexts, cost considerations, and quality assurance complexities. The research identifies that successful AI integration requires systematic phased implementation strategies, comprehensive professional development programs, robust technical support systems, and careful attention to maintaining the balance between technological innovation and essential human pedagogical expertise. Актуальність дослідження зумовлена зростаючою роллю штучного інтелекту (ШІ) у сфері викладання англійської мови для спеціальних цілей (ESP), що зумовлює необхідність переосмислення традиційних підходів до навчання та пошуку ефективних моделей інтеграції інноваційних технологій. Мета статті полягає у визначенні сучасного стану використання інструментів ШІ в ESP-аудиторіях, аналізі їхніх педагогічних можливостей та окресленні ключових проблем впровадження. Методологія дослідження ґрунтується на аналізі сучасних наукових публікацій, емпіричних досліджень та практичного досвіду застосування інтелектуальних навчальних систем, інструментів обробки природної мови, платформ автоматизованого оцінювання та імерсивних середовищ віртуальної реальності. У результаті проведеного аналізу встановлено, що інструменти ШІ забезпечують низку суттєвих переваг: масштабоване персоналізоване навчання, адаптивний зворотний зв’язок у режимі реального часу, удосконалений аналіз потреб здобувачів освіти, а також створення симуляційних професійних середовищ, які сприяють формуванню спеціалізованих комунікативних умінь. Особлива ефективність ШІ простежується у забезпеченні контекстно-залежної граматичної корекції, удосконаленні спеціалізованої термінології та підтримці дотримання жанрових конвенцій професійного дискурсу, що часто залишається поза межами традиційних методик ESP. Водночас встановлено, що впровадження зазначених технологій супроводжується низкою викликів, серед яких: потреба у належному технічному забезпеченні, підготовці педагогічних кадрів, вирішенні питань конфіденційності даних, фінансових витратах та забезпеченні якості освітнього процесу. Зроблено висновок, що ефективна інтеграція ШІ в ESP вимагає поетапних стратегій реалізації, комплексних програм підвищення кваліфікації викладачів, надійної технічної підтримки, а також збереження балансу між технологічними інноваціями та ключовою роллю людської педагогічної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми вдосконалення чинного тзаконодавства України: Збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectAI integrationuk_UA
dc.subjectESP educationuk_UA
dc.subjectpersonalized learninguk_UA
dc.subjectpedagogical challengesuk_UA
dc.subjectprofessional communicationuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectESPuk_UA
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk_UA
dc.subjectпедагогічні викликиuk_UA
dc.subjectпрофесійна комунікаціяuk_UA
dc.titleIntegrating ai tools into esp classrooms: challenges and opportunitiesuk_UA
dc.title.alternativeІнтеграція інструментів штучного інтелекту класу ESP: виклики та можливостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2025 Актуальні проблеми-35-41.pdf271,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.