Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапотічна, Р.А.-
dc.contributor.authorZapotichna, R.A.-
dc.contributor.authorORCID ID:0000-0002-5588-171X-
dc.date.accessioned2025-11-26T06:58:11Z-
dc.date.available2025-11-26T06:58:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9200-
dc.descriptionЗапотічна Р.А. Integrating english for specific purposes into first aid training for future law enforcement officers / Роксолана Запотічна // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2025. - С. 47-57.uk_UA
dc.description.abstractThe article explores the integration of English for Specific Purposes (ESP) into the curriculum of first aid (pre-medical) training for cadets at law enforcement academies. In today’s interconnected and unpredictable world, police officers and other uniformed personnel are increasingly required to operate in international, multicultural, and multilingual environments. Whether participating in UN peacekeeping operations, assisting during natural disasters with foreign rescue teams, or interacting with international civilians in border or crisis zones, cadets must be prepared not only to act swiftly and competently in emergencies, but also to communicate clearly and effectively in English. Given this context, mastering essential medical English vocabulary, standard phrases used in emergency response, and culturally appropriate communication strategies becomes a vital professional skill. English in this domain is not limited to technical terms like "fracture" or "pulse," but includes the ability to ask simple but life-saving questions ("Are you allergic to anything?"), give instructions ("Stay still, I’m going to help you"), and describe injuries or interventions to foreign medics or team members. The integration of ESP into pre-medical training is therefore not a linguistic add-on, but a functional necessity that enhances both the linguistic and practical competence of future law enforcement officers. This article outlines the pedagogical rationale for such interdisciplinary integration, presents methodological approaches suitable for the Ukrainian context, and offers sample classroom tasks designed to support cadets in acquiring first aid communication skills in English. The proposed strategies aim to create more confident, competent, and internationally capable professionals who are ready to respond to emergencies — not only with their hands, but with their words. У сучасному взаємопов’язаному та непередбачуваному світі поліцейські та інші представники силових структур дедалі частіше виконують завдання в міжнародному, мультикультурному та багатомовному середовищі. Участь у миротворчих операціях ООН, надання допомоги під час стихійних лих у співпраці з іноземними рятувальниками, взаємодія з іноземними цивільними особами в прикордонних чи кризових зонах — усе це вимагає від курсантів не лише оперативних і фахових дій у надзвичайних ситуаціях, а й здатності чітко та ефективно спілкуватися англійською мовою. У цьому контексті оволодіння базовою медичною лексикою англійською мовою, стандартними фразами, які використовуються під час надання екстреної допомоги, а також культурно чутливими комунікативними стратегіями стає важливою професійною компетентністю. Англійська мова в цій сфері — це не лише технічні терміни на кшталт “fracture” (перелом) чи “pulse” (пульс), але й уміння ставити прості, проте життєво важливі запитання (“Are you allergic to anything?” – “Чи маєте ви алергію на щось?”), надавати інструкції (“Stay still, I’m going to help you” – “Не рухайтеся, я допоможу”), а також описувати травми або виконані дії іноземним медикам чи членам команди. Таким чином, інтеграція ESP у підготовку з надання домедичної допомоги є не просто додатковим мовним компонентом, а функціональною необхідністю, яка підвищує як мовну, так і практичну компетентність майбутніх працівників правоохоронних органів. У статті подано педагогічне обґрунтування такої міждисциплінарної інтеграції, розглянуто методичні підходи, адаптовані до українського контексту, та запропоновано приклади навчальних завдань, спрямованих на розвиток у курсантів навичок комунікації англійською мовою під час надання домедичної допомоги. Запропоновані стратегії мають на меті сформувати впевнених, компетентних і міжнародно підготовлених фахівців, здатних діяти в надзвичайних ситуаціях — не лише руками, а й словами.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: Збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectEnglish for Specific Purposesuk_UA
dc.subjectlaw enforcementuk_UA
dc.subjectfirst aiduk_UA
dc.subjectprofessional communicationuk_UA
dc.subjectmedical Englishuk_UA
dc.subjectанглійська мова професійного спрямуваннямuk_UA
dc.subjectправоохоронна діяльністьuk_UA
dc.subjectдомедична підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна комунікаціяuk_UA
dc.subjectмедична англійськаuk_UA
dc.titleIntegrating english for specific purposes into first aid training for future law enforcement officersuk_UA
dc.title.alternativeІнтеграція англійської мови для спеціалізованих цілей у навчанні з надання першої медичної допомоги для майбутніх правоохоронцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2025 Актуальні проблеми-47-57.pdf332,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.