Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9201Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кащук, М.Г. | - |
| dc.contributor.author | Kashchuk, M.H. | - |
| dc.contributor.author | ORCID ID: 0000-0001-5881-3280 | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-26T07:10:26Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-26T07:10:26Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.uri | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9201 | - |
| dc.description | Кащук М.Г. Use of authentic materials in teaching english to future psychologists / Мар'яна Кащук // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2025. - С. 58-67. | uk_UA |
| dc.description.abstract | The article substantiates the expediency of using authentic materials in the process of teaching English to students majoring in psychology. The essence of the concept of ‘authentic materials’ in the context of foreign language teaching is defined, and their role in the formation of students' professional knowledge and skills is analysed. The author emphasises that authentic sources are an effective means of forming professionally oriented foreign language communicative competence, as they simulate real situations of professional communication. It is determined that authentic materials contribute to the acquisition of terminology specific to the field of psychology, as well as the development of reading, listening, writing and speaking skills in a professional context. The article analyses the potential for using such materials within the framework of CLIL technologies, the communicative approach and task-based learning. The possibilities of interdisciplinary integration in the training of future psychologists, in particular the combination of language and professional training, are considered. It is noted that the use of authentic texts develops students' critical and analytical thinking and forms skills in interpreting professional information. Examples of learning tasks based on authentic materials used in the study of topics related to future professional activities are provided. Methodological conditions that ensure the effective use of authentic sources in the learning process are highlighted. У статті обґрунтовано доцільність використання автентичних матеріалів у процесі навчання англійської мови студентів спеціальності «Психологія». Визначено сутність поняття «автентичні матеріали» у контексті навчання іноземних мов, проаналізовано їх роль у формуванні фахових знань і навичок студентів. Авторка підкреслює, що автентичні джерела є ефективним засобом формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності, оскільки вони моделюють реальні ситуації фахового спілкування. Визначено, що автентичні матеріали сприяють засвоєнню термінології, характерної для психологічної галузі, а також розвитку навичок читання, аудіювання, письма та говоріння в професійному контексті. У статті проаналізовано потенціал використання таких матеріалів у рамках CLIL-технологій, комунікативного підходу та навчання на основі виконання завдань (Task-Based Learning). Розглянуто можливості міждисциплінарної інтеграції при підготовці майбутніх психологів, зокрема поєднання мовної і професійної підготовки. Зазначено, що застосування автентичних текстів розвиває критичне та аналітичне мислення студентів, формує навички інтерпретації фахової інформації. Наведено приклади навчальних завдань на основі автентичних матеріалів, які використовуються у процесі вивчення тем, дотичних до майбутньої фахової діяльності. Виокремлено методичні умови, що забезпечують ефективність використання автентичних джерел у навчальному процесі. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: Збірник наукових статей | uk_UA |
| dc.subject | authentic materials | uk_UA |
| dc.subject | professionally oriented learning | uk_UA |
| dc.subject | foreign language communicative competence | uk_UA |
| dc.subject | psychology | uk_UA |
| dc.subject | interdisciplinary integration | uk_UA |
| dc.subject | автентичні матеріали | uk_UA |
| dc.subject | професійно орієнтоване навчання | uk_UA |
| dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | uk_UA |
| dc.subject | психологія | uk_UA |
| dc.subject | міждисциплінарна інтеграція | uk_UA |
| dc.title | Use of authentic materials in teaching english to future psychologists | uk_UA |
| dc.title.alternative | Використання автентичних матеріалів у викладанні англійської мови майбутнім психологам | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК 2025 Актуальні проблеми-58-67.pdf | 297,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.