Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьо, Л.І.-
dc.contributor.authorKuzo, L.I.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0003-1554-3262-
dc.date.accessioned2025-11-26T08:14:35Z-
dc.date.available2025-11-26T08:14:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9205-
dc.descriptionКузьо Л.І. Мотиваційні стратегії українських студентів у закордонному контексті / Любов Кузьо // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2025. - С. 109-117.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу мотиваційних чинників українських студентів, які вивчають англійську мову в закордонному освітньому середовищі. Особливу увагу приділено ролі міжнародної позиції, ідеального «Я» L2 та інструментальних мотивів у формуванні внутрішньої й зовнішньої мотивації. На основі кількісних і якісних даних доведено, що міжнародна позиція виступає найпотужнішим стимулом до активного використання англійської мови, тоді як інструментальні мотиви та підтримка батьків забезпечують сталість і регулярність навчальних зусиль. Ідеальне «Я» L2 формує позитивне уявлення студента як успішного користувача англійської мови у глобальній спільноті. Результати підкреслюють необхідність комплексного підходу до мовних програм, що інтегрує міжнародну перспективу, особистісні й соціокультурні чинники мотивації та практичну цінність англійської для академічного й професійного успіху. Запропоновані практичні рекомендації можуть сприяти підвищенню ефективності вивчення англійської мови українськими студентами за кордоном. The article examines motivational factors of Ukrainian students learning English in foreign educational settings. Special attention is given to the role of international posture, the ideal L2 self, and instrumental motives in shaping both intrinsic and extrinsic motivation. Based on quantitative and qualitative data, the study demonstrates that international posture serves as the most powerful stimulus for active use of English, while instrumental motives and parental support ensure consistency and regularity of learning efforts. The ideal L2 self fosters a positive self-image as a successful user of English within the global community. The findings highlight the necessity of an integrated approach to language programs that combines international perspective, personal and sociocultural factors of motivation, and the practical value of English for academic and professional success. The proposed practical recommendations may contribute to enhancing the effectiveness of English language learning among Ukrainian students abroad.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: Збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectмотивація L2uk_UA
dc.subjectміжнародна позиціяuk_UA
dc.subjectідеальне «Я» L2uk_UA
dc.subjectінструментальні мотивиuk_UA
dc.subjectукраїнські студентиuk_UA
dc.subjectнавчання за кордономuk_UA
dc.subjectанглійська як lingua francauk_UA
dc.subjectL2 motivationuk_UA
dc.subjectinternational postureuk_UA
dc.subjectideal L2 selfuk_UA
dc.subjectinstrumental motivesuk_UA
dc.subjectUkrainian studentsuk_UA
dc.subjectstudying abroaduk_UA
dc.subjectEnglish as a lingua francauk_UA
dc.titleМотиваційні стратегії українських студентів у закордонному контекстіuk_UA
dc.title.alternativeMotivational strategies of Ukrainian students in a foreign contextuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2025 Актуальні проблеми-109-117.pdf281,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.