Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9209
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедишин, О.М.-
dc.contributor.authorFedyshyn, O.M.-
dc.contributor.authorORCID ID: 0000-0002-1685-3003-
dc.date.accessioned2025-11-26T08:51:25Z-
dc.date.available2025-11-26T08:51:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9209-
dc.descriptionФедишин О.М. Сучасні виклики та перспективи навчання іноземних мов у закладах вищої освіти / Оксана Федишин // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - Львів: ЛьвДУВС, 2025. - С. 142-145.uk_UA
dc.description.abstractстатті розглянуто сучасні виклики та перспективи навчання іноземних мов у закладах вищої освіти України. Виокремлено ключові проблеми, що впливають на ефективність навчального процесу: низький рівень мотивації студентів, відсутність природного мовного середовища, різнорівневість груп, обмежене використання інформаційно-комунікаційних технологій та недостатній зв’язок мовної підготовки з фаховими дисциплінами. Проаналізовано наукові підходи та дослідження українських і зарубіжних учених, визначено переваги та недоліки сучасних методик викладання іноземних мов. У статті обґрунтовано доцільність застосування комунікативного, компетентнісного, інтерактивного, проєктного та змішаного навчання. Запропоновано шляхи підвищення якості іншомовної освіти у вищій школі шляхом впровадження мультимедійних платформ, мобільних додатків та автентичних ресурсів, створення умов для мовної практики й формування у студентів стійкої мотивації до вивчення іноземних мов. The article explores the current challenges and prospects of foreign language teaching in higher education institutions of Ukraine. The main obstacles to effective language learning are identified: low student motivation, lack of a natural language environment, mixed-level groups, limited use of information and communication technologies, and insufficient integration of language training with professional disciplines. The paper analyzes the works of Ukrainian and foreign scholars and outlines the strengths and weaknesses of modern teaching approaches. The author emphasizes the importance of communicative, competency-based, interactive, project-based, and blended learning methods. Practical recommendations are given for improving the quality of foreign language education through the implementation of multimedia platforms, mobile applications, and authentic resources, as well as the creation of conditions for regular language practice and the formation of sustainable motivation among students.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: Збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectinteractive learninguk_UA
dc.titleСучасні виклики та перспективи навчання іноземних мов у закладах вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeModern challenges and prospects of foreign language teaching in higher education institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2025 Актуальні проблеми-142-145.pdf260,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.