Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, З.Я.-
dc.contributor.authorKovalchuk, Z.Ya.-
dc.date.accessioned2018-10-09T07:41:53Z-
dc.date.available2018-10-09T07:41:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1145-
dc.descriptionKovalchuk Z.Ya. Some personal characteristics of the teacher as a determinant of positive teacher interaction / Z. Ya. Kovalchuk // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2014. - Випуск 2. - С. 238-244.uk_UA
dc.description.abstractУ статті автор вказує на те, що емоційна культура як особистісна характеристика є одним з найважливіших компонентів педагогічної майстерності та виступає вагомим чинником формування гармонійної особистості учня. Вона характеризується емоційною збудливістю, глибиною переживання емоцій, емоційною ригідністю – лабільністю, емоційною стійкістю, експресивністю, емоційним відгуком. У науковому дослідженні здійснено теоретичний аналіз поняття «емоційна стійкість», проаналізовано емоційні властивості особистості, визначено чинники, які впливають на формування емоційної стійкості педагога. Також наголошує на тому, що емоційна стійкість є складною і багатогранною якістю особистості педагога. Зокрема емоційну стій-кість підтримують внутрішні (особистісні) і зовнішні (міжособистісні, соціальна підтримка) ресурси. Головним критерієм емоційної стійкості є ефективність діяльності в емоціогенній ситуації. Оскільки щоденна взаємодія вчителя з учнями характеризується напруженим емоційним станом, то емоційна стійкості педагога – це здатність успішно розв’язувати складні та відповідальні завдання в напруженій емоціогенній ситуації. Опираючись на теоретичний аналіз проблеми емоційної стійкості автор статті дане поняття охарактеризовує як інтегративну властивість особистості, яку характеризує взаємодія емоційних, вольових, інтелектуальних і мотиваційних компонентів психічної діяльності особистості, котрі забезпечують оптимальне успішне досягнення мети діяльності в складній емоційній ситуації. In the article theoretical analysis of «emotional fortitude» concept, emotion-al peculiarities of personality is put into practice, factors which influence upon forming of pedagogue’ emotional fortitude are determined. The author suggests his own characteristic of notion “emotional fortitude”, points out to the fact that emo-tional culture is one of the most important components of pedagogic skill and takes the part of weighty motive force of pupil’ harmonious personality forming. The au-thor also lays the stress on the fact that emotional fortitude is a difficult and many-sided quality of pedagogue’ personality.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectemotional fortitudeuk_UA
dc.subjectpedagogueuk_UA
dc.subjectpupiluk_UA
dc.subjectpedagogic activityuk_UA
dc.subjectemotional peculiaritiesuk_UA
dc.subjectemotional cultureuk_UA
dc.subjectемоційна стійкістьuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectемоційні властивостіuk_UA
dc.subjectемоційна культураuk_UA
dc.titleSome personal characteristics of the teacher as a determinant of positive teacher interactionuk_UA
dc.title.alternativeДеякі особистісні характеристики педагога як де-термінанта позитивної педагогічної взаємодіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-2014kzyapti.pdf438,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.