Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1164
Title: Застосування інноваційних технологій у психології: конспект лекцій
Other Titles: Application of innovative technologies in psychology
Authors: Неспляк, Д.М.
Nespliak, D.M.
Keywords: мова R
середовище R Studio
описова статистика
класичні розподіли
кореляційний аналіз
лінійна регресія
вивідна статистика
перевірка статистичних гіпотез
візуалізація даних
R Language
R Studio environment
descriptive statistics
classical distributions
correlation analysis
linear regression
output statistics
statistical hypothesis checking
data visualization
Issue Date: 2018
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У даному конспекті лекцій висвітлено питання аналізу та візуалізації статистичних даних засобами середовища R. Детально розглянуті векторизовані обчислення в R. Конспект лекцій призначений для викладання навчальної дисципліни «Застосування інноваційних технологій у психології» для здобувачів вищої освіти галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 053 «Психологія». In this abstract of lectures the questions of analysis and visualization of statistical data by means of R Studio environment are covered. Detailed vectorized calculations in R are considered. The lecture notes are intended for teaching of the discipline "Application of innovative technologies in psychology" for applicants of higher education of the field of knowledge 05 "Social and behavioral sciences" of specialty 053 "Psychology".
Description: Неспляк Д. М. Застосування інноваційних технологій у психології: конспект лекцій / Д. М. Неспляк – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2018. –149 с.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1164
Appears in Collections:Інші видання (курси лекцій, методичні рекомендації, словники)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
неспляк застосування інновац технол..pdf1,83 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.