Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1204
Title: Психологічні особливості самоактуалізації майбутніх педагогів в процесі навчально-професійної діяльності
Other Titles: Psychological features of selfactualization of future teachers in the process of educational-professional activity
Authors: Галян, І.М.
Halian, I.M.
Keywords: мотив
мотивація
динаміка самоактуалізації
зміст самоактуалізації
структура самоактуалізації
факторний аналіз
reason
motivation
dynamics of selfactualization
maintenance of selfactualization
structure of selfactualization
factor analysis
Issue Date: 2013
Publisher: ЛьвДУВС
Series/Report no.: Психологічна;2
Abstract: Проаналізовано сутність і структуру самоактуалізації майбутніх педагогів. Висвітлено її динаміку у процесі навчально-професійної діяльності. Констатовано прагнення студентів стати «зсередини спрямованою особистістю», яка б володіла внутрішньою підтримкою та керувалася здебільшого, внутрішніми принципами та мотивацією. Essence and structure of selfactualization of future teachers is analysed. Its dynamics is reflected in the process of educational-professional activity. Aspiration of students to become «from within the directed personality» which would own internal support and follow internal principles and motivation is established.
Description: Галян І.М. Психологічні особливості самоактуалізації майбутніх педагогів в процесі навчально-професійної діяльності / М.І. Галян, В.Г. Дуб // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 88-97.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1204
ISSN: 2311-8458
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13gimnpd.pdf802,28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.