Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозирєв, М.П.-
dc.contributor.authorKozyriev, M.P.-
dc.date.accessioned2018-10-10T07:55:54Z-
dc.date.available2018-10-10T07:55:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1208-
dc.descriptionКозирєв М.П. Бар'єри педагогічного спілкування / М.П. Козирєв // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 136-146.uk_UA
dc.description.abstractАналізуються об’єктивні і суб’єктивні чинники виникнення бар’єрів педагогічного спілкування, розкриваються поняття бар’єрів та їх функції, надається характеристика психофізіологічних, інформаційних, оцінних, емоційних й смислових бар’єрів педагогічного спілкування. The article deals with the objective and subjective factors of the pedagogical communication barriers. The concept of the barriers and functions is revealed. The characteristic of the physiological, information, evaluation, emotional and semantic barriers of the pedagogical communication is given.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk_UA
dc.subjectбар’єри педагогічного спілкуванняuk_UA
dc.subjectкласифікація бар’єрів педагогічного спілкуванняuk_UA
dc.subjectpedagogical communicationuk_UA
dc.subjectpedagogical communication barriersuk_UA
dc.titleБар'єри педагогічного спілкуванняuk_UA
dc.title.alternativePedagogical communication barriersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13kmpbps.pdf767,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.