Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1211
Title: Надання психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку, що стали учасниками булінгу
Other Titles: Providing psychological assistance to children of primary school age who are participants of bullying
Authors: Кузьо, О.Б.
Kuzo, O.B.
Keywords: шкільний булінг
кривдник
жертва
тривожність
агресивність
самооцінка
психокорекційна програма
молодший шкільний вік
school bullying
offender
victim
anxiety
aggression
selfesteem
psycho correctional program
primary school age
Issue Date: 2013
Publisher: ЛьвДУВС
Series/Report no.: Психологічна;2
Abstract: Досліджено індивідуально-психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, що стали учасниками булінгу. Подано психокорекційну програму, яка була спрямована на трансформацію складових проблеми булінгу: підвищення самооцінки, зниження рівня тривожності, агресивності та фрустрації, налагодження міжособистісних зв’язків досліджуваних молодших школярів. Простежено зміни, що відбулися внаслідок психокорекційного втручання. The article deals with individual and psychological characteristics of children of primary school age who were participants of bullying. Psychocorrectional program which was directed at transforming the problem components of bulling: increased self-esteem, reducing of anxiety, aggression and frustration, establishing interpersonal relationships between primary school children are given. Changes which occurred as a result of psycho correction interference were observed.
Description: Кузьо О.Б. Надання психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку, що стали учасниками булінгу / О.Б. Кузьо, Г.І. Липак // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 146-157.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1211
ISSN: 2311-8458
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13klivam.pdf790,11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.