Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1221
Title: Вплив генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик оптимізації педагогічної взаємодії
Other Titles: The influence of genetic and psychological communicative and reflexive training on the formation of valuable characteristics of optimization of pedagogical interaction
Authors: Ковальчук, З.Я.
Kovalchuk, Z.Ya.
Keywords: комунікація
тренінг
педагогічна взаємодія
педагог
учень
позитивне ставлення
толерантність
задоволеність життям
communication
training
pedagogical interaction
teacher
student
positive attitude
tolerance
life satisfaction
Issue Date: 2013
Publisher: ЛьвДУВС
Series/Report no.: Психологічна;2
Abstract: Розкрито емпіричні дані щодо ефективності генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик у процесі оптимізації педагогічної взаємодії. Результати формувального експерименту стосуються таких категорій, як позитивне ставлення до людей, комунікативна толерантність, задоволеність життям. The article reveals the empirical data about the effectiveness of genetic and psychological communicative and reflexive training on the formation of valuable characteristics in the process of optimization of pedagogical interaction. The results of forming the experiment concern such categories as positive attitude to people, communicative tolerance and life satisfaction.
Description: Ковальчук З.Я. Вплив генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик оптимізації педагогічної взаємодії / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 114-124.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1221
ISSN: 2311-8458
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13kzyaopv.pdf760,57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.