Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1310
Title: | Оптимізація як категорія в психолого-педагогічній теорії |
Other Titles: | Optimization as a category in psychology and teaching theory |
Authors: | Ковальчук, З.Я. Kovalchuk, Z.Ya. |
Keywords: | оптимізація навчання навчально-виховний процес психолого-педагогічні умови педагог ефективність навчання optimization of training the educational process psychological and pedagogical conditions teacher efficiency of training |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | ЛьвДУВС |
Series/Report no.: | Психологічна;2(2) |
Abstract: | Розкрито категорію оптимізації у психолого-педагогічній літературі, обґрунтовано її значення для навчально-виховного процесу та подано авторське розуміння поняття оптимізації. Виокремлено систему психолого-педагогічних умов для здійснення процесу оптимізації навчання, серед яких форми, методи, прийоми, засоби навчання, постійне і глибоке вивчення психологічних особливостей особистості студента, дотримання принципу наукової організації праці і студента, і викладача та ін. The article deals with the category of the optimization in psychology and the teaching literature. The significance for the training-educational process is proved. The author’s understanding of the concepts optimization is given. The system of the pedagogical conditions for the process optimization is outlined. |
Description: | Ковальчук З.Я. Оптимізація як категорія в психолого-педагогічній теорії / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2012. - Випуск 2(2). - С. 423-433. |
URI: | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1310 |
ISSN: | 2311-8458 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2(2)-2012kzyappt.pdf | 360,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.