Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1310
Title: Оптимізація як категорія в психолого-педагогічній теорії
Other Titles: Optimization as a category in psychology and teaching theory
Authors: Ковальчук, З.Я.
Kovalchuk, Z.Ya.
Keywords: оптимізація навчання
навчально-виховний процес
психолого-педагогічні умови
педагог
ефективність навчання
optimization of training
the educational process
psychological and pedagogical conditions
teacher
efficiency of training
Issue Date: 2012
Publisher: ЛьвДУВС
Series/Report no.: Психологічна;2(2)
Abstract: Розкрито категорію оптимізації у психолого-педагогічній літературі, обґрунтовано її значення для навчально-виховного процесу та подано авторське розуміння поняття оптимізації. Виокремлено систему психолого-педагогічних умов для здійснення процесу оптимізації навчання, серед яких форми, методи, прийоми, засоби навчання, постійне і глибоке вивчення психологічних особливостей особистості студента, дотримання принципу наукової організації праці і студента, і викладача та ін. The article deals with the category of the optimization in psychology and the teaching literature. The significance for the training-educational process is proved. The author’s understanding of the concepts optimization is given. The system of the pedagogical conditions for the process optimization is outlined.
Description: Ковальчук З.Я. Оптимізація як категорія в психолого-педагогічній теорії / З.Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2012. - Випуск 2(2). - С. 423-433.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1310
ISSN: 2311-8458
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2(2)-2012kzyappt.pdf360,59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.