Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖидецький, Ю.Ц.-
dc.contributor.authorZhydetskyi, Yu.Ts.-
dc.date.accessioned2018-10-11T11:07:20Z-
dc.date.available2018-10-11T11:07:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1317-
dc.descriptionЖидецький Ю.Ц. Домінуючі психолого-педагогічні чинники адаптації перших студентів перших курсів до навчання у вищій школі / Ю.Ц. Жидецький, О.П. Ткач // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2012. - Випуск 2(2). - С. 147-157.uk_UA
dc.description.abstractЗдійснено емпіричне дослідження домінуючих психолого-педагогічних чинників адаптації студентів перших курсів до навчального процесу у ВНЗ. Подано результати кореляційного, порівняльного та факторного аналізу отриманих емпіричних даних. Сформульовано рекомендації щодо формування психолого-педагогічного супроводу студентів перших курсів. An empirical study of the dominant psychological and educational factors of the first year students’ adaptation to the teaching process at the higher educational establishments is carried out. The results of correlative, comparative and factor analysis of the ecquired empirical data are presented. Recommendations for the formation of first year students’ psycho-pedagogical support are layed down in this article.uk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2(2)-
dc.subjectадаптація студентівuk_UA
dc.subjectпсихологічно-педагогічні чинники адаптаціїuk_UA
dc.subjectпоказники адаптаціїuk_UA
dc.subjectфактори адаптаціїuk_UA
dc.subjectкритерії адаптаціїuk_UA
dc.subjectstudents adaptationuk_UA
dc.subjectpsycho-pedagogical factors of adjustmentuk_UA
dc.subjectindicators of adaptationuk_UA
dc.subjectfactors of adaptationuk_UA
dc.subjectcriteria of adaptationuk_UA
dc.titleДомінуючі психолого-педагогічні чинники адаптації перших студентів перших курсів до навчання у вищій школіuk_UA
dc.title.alternativeThe dominating psycho-pedagogical factors of the first year students’ adaptation to learning process in higher educational establishmentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2(2)-2012zhyucuvsh.pdf354,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.