Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1317
Title: Домінуючі психолого-педагогічні чинники адаптації перших студентів перших курсів до навчання у вищій школі
Other Titles: The dominating psycho-pedagogical factors of the first year students’ adaptation to learning process in higher educational establishments
Authors: Жидецький, Ю.Ц.
Zhydetskyi, Yu.Ts.
Keywords: адаптація студентів
психологічно-педагогічні чинники адаптації
показники адаптації
фактори адаптації
критерії адаптації
students adaptation
psycho-pedagogical factors of adjustment
indicators of adaptation
factors of adaptation
criteria of adaptation
Issue Date: 2012
Publisher: ЛьвДУВС
Series/Report no.: Психологічна;2(2)
Abstract: Здійснено емпіричне дослідження домінуючих психолого-педагогічних чинників адаптації студентів перших курсів до навчального процесу у ВНЗ. Подано результати кореляційного, порівняльного та факторного аналізу отриманих емпіричних даних. Сформульовано рекомендації щодо формування психолого-педагогічного супроводу студентів перших курсів. An empirical study of the dominant psychological and educational factors of the first year students’ adaptation to the teaching process at the higher educational establishments is carried out. The results of correlative, comparative and factor analysis of the ecquired empirical data are presented. Recommendations for the formation of first year students’ psycho-pedagogical support are layed down in this article.
Description: Жидецький Ю.Ц. Домінуючі психолого-педагогічні чинники адаптації перших студентів перших курсів до навчання у вищій школі / Ю.Ц. Жидецький, О.П. Ткач // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2012. - Випуск 2(2). - С. 147-157.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1317
ISSN: 2311-8458
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2(2)-2012zhyucuvsh.pdf354,9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.