Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1400
Title: Формування професійної самосвідомості молодого педагога як умова його професіоналізації
Other Titles: Forming professional consciousness as a condition of the professional becoming
Authors: Галян, І.М.
Halian, I.M.
Keywords: професійна самосвідомість
самопізнання
актуальна самооцінка
ретроспективна самооцінка
потенційна самооцінка
самоактуалізація
саморегуляція
professional self-consciousness
self-knowledge
actual self-evaluation
retrospective self-evaluation
potential self-evaluation
selfactualization
self-regulation
Issue Date: 2009
Publisher: ЛьвДУВС
Series/Report no.: Психологічна;1
Abstract: У статті розкриваються питання розвитку професійної самосвідомості. Зокрема зазначається, що професійна самосвідомість є неодмінною психологічною умовою ефективності процесу професійного становлення майбутнього педагога. Підкреслюється позитивний вплив активного і систематичного професійного самопізнання, спрямованого на формування адекватного уявлення про себе як суб’єкта майбутньої педагогічної діяльності. The article deals with the problems of the professional selfconsciousness development. Professional self-consciousness is an essential psychological condition of the efficiency of the process of a future teacher professional formation. The positive influence of the active and systematic professional self-consciousness which is directed to forming adequate imagination about oneself as a subject of the future pedagogical activity is underlined.
Description: Галян І.М. Формування професійної самосвідомості молодого педагога як умова його професіоналізації / І.М. Галян // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2009. - Випуск 1. - С. 101-112.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1400
ISSN: 2311-8458
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-2009gimujp.pdf324,58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.