Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1585
Назва: Діагностика рефлексивності як функціональної складової стилю саморегуляції психічних станів майбутніх педагогів (теоретичний аспект)
Інші назви: Diagnostics of reflection as the functional constituent of style of self-regulation of mental conditions of future teachers (Theoretical aspect of research)
Автори: Галян, І.М.
Halian, I.M.
Ключові слова: рефлексивність
психічна властивість
індивідуальна якість
методика діагностики рефлексивності
структура особистісних якостей
саморегуляція
reflection
psychical feature
individual quality
methodology of reflection diagnosis
structure of individual qualities
selfregulation
Дата публікації: 2010
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Психологічна;2
Короткий огляд (реферат): Подано аналіз особливостей проблеми рефлексії і найбільш перспективних напрямів її подальшої розробки. Зазначено, що найважливішою умовою її конструктивного дослідження є необхідність диференціації загального предмета психології рефлексії, яка як синтетична психічна реальність повинна вивчатися у трьох базових аспектах: як психічний процес, як психічна властивість і як психічний стан. Запропоновано результати адаптованої нами методики діагностики індивідуальної міри вираження властивості рефлексивності О.В. Карпова щодо предмета дослідження. The analysis of reflection peculiarities problem and the most actual directions of its further development is presented in the article. It is stated that the most important term of its effective investigation is the necessity of differentiation of the common subject of reflection psychology which, taken as the synthetic psychical reality, should be studied according to three basic aspects: as a psychical process, as a psychical feature and a psychical state. The results of the adapted methodology of the diagnosis of an individual measure of the reflection manifestation by O.V.Karpov related to the subject studies are offered.
Опис: Галян І.М. Діагностика рефлексивності як функціональної складової стилю саморегуляції психічних станів майбутніх педагогів (теоретичний аспект) / І.М. Галян // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2010. - Випуск 2. - С. 127-138.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1585
ISSN: 2311-8458
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010_2_галян.pdf422,01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.