Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2189
Title: Вплив психологічних, філософських і правових факторів на особливості комунікативної компетентності
Other Titles: The impact of psychological, philosophical and legal factors on the features of communicative competence
Authors: Кухта, М.В.
Kukhta, M.V.
Keywords: комунікативна компетентність
психологія
філософія
методологія
філософія права
communicative competence
psychology
philosophy
methodology
philosophy of law
Issue Date: 2010
Publisher: ЛьвДУВС
Series/Report no.: Юридична;4
Abstract: Досліджується проблематика комунікативної компетентності крізь призму її факторів: психологічних, філософських і правових. Простежується вплив формування комунікації на становлення особистості, громадянського суспільства та правової держави. Доводиться, що комунікаційна компетентність спеціаліста, не залежно від фаху, сприяє конкурентоспроможності на ринку праці та формуванню комунікативних якостей у вирішенні глобальних проблем сучасності.The problems of communicative competence through the prism of psychological, philosophical and legal factors are examined. The influence of forming of communication on personality creation, public society and legal state is emphasized. It is proved that the communicative competence of specialist irrespective of his or her profession pomotes competitiveness at the labour market and formation of communicative features in solving global problems of nowadays.
Description: Кухта М.В. Вплив психологічних, філософських і правових факторів на особливості комунікативної компетентності / М.В. Кухта // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія юридична. - 2010. - Випуск 4. – С. 460-468.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2189
ISSN: 2311-8040
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4-2010kmvokk.pdf152,78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.