Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2442
Назва: Motivational characteristics of temporal perspective of english learners majoring in different specialties (Web of Science)
Інші назви: Мотиваційні характеристики часової перспективи студентів з різним рівнем фахового вивчення англійської мови (Web of Science)
Автори: Кузьо, Л.І.
Kuzo, L.I.
Ключові слова: навчальна успішність
мотивація
мотиваційна індукція
мотиваційний об’єкт
часова перспектива
взаємозв’язок
educational success
motivation
motivation induction
motivational object
temporal perspective
interrelation
Дата публікації: 2017
Видавництво: Science and Education
Серія/номер: ;1
Короткий огляд (реферат): Досягнення високого рівня знань англійської як іноземної мови може бути пов'язане не стільки із працездатністю студента чи його інтелектуальними можливостями, скільки залежати від його навчальної мотивації. Поряд із цим, важливим фактором мотивації поведінки суб'єкта є його часова перспектива. Характер подій, які знаходяться в основі часової перспективи студента, може визначати спрямованість та зміст його активності в начальному процесі, ініціативність, активність, задоволеність навчанням, усвідомлення особистісної значущості здобуття нових знань. Порівняння отриманих результатів свідчить про переважання у студентів відмінників кількості прагнень виїхати за кордон, що можна вважати важливим мотиваційним чинником вивчення англійської мови. Імовірно, саме цим якраз і зумовлена більша кількість у відмінників мотиваційних об'єктів, які локалізовані у найближчому майбутньому, оскільки життя за кордоном може уявлятись як менш прогнозоване внаслідок відсутності у студентів досвіду перебування там. Менш успішні студенти, які мають більше планів, що локалізовані в періоді дорослого життя, не планують еміграції, прагнучи, у більшій мірі, ніж відмінники здобути абстрактно сформульовану ними самореалізацію в Україні. Більша кількість мотиваційних конструктів, яка притаманна більш успішним респондентам, може бути пояснена, імовірно, вищим рівнем старанності, що дозволяє їм також більш успішно вчитись. З іншого боку, це не виключає наявності більшого рівня когнітивної складності відмінників, що і дозволяє їм продукувати більшу кількість мотиваційних об'єктів і більш успішно вчитись. An important factor of the person’s behavioral motivation is his temporal perspective. Achievement of a high level of English as a foreign language is associated not only with the student’s efficiency or intellectual capacity but also depends on the academic motivation. The nature of the events that form the basis of student’s temporal perspective determine the direction and content of his activity in the academic studies, initiative, activity, studies satisfaction, personal awareness of the importance of new knowledge. The aim of the study is to single out the differences of motivational characteristics of temporal perspective in groups of students with different levels of professional learning English. In the research positive inducers of J. Hutten’s method of motivational induction were used for the explication of structural and semantic features of student’s temporal perspective. According to the obtained results, going abroad can be considered an important motivational factor of learning English. The predominance of desire to go abroad characterizes excellent students. That is why they indicate the highest number of motivational objects located in the nearest future, since living abroad can be imagined as less predictable due to the lack of students' experience of staying abroad. On the other hand, less successful in studying students, who have more plans that are localized in the mature period of life, do not plan to immigrate but they strive to obtain abstractly formulated by them self-realization in Ukraine. Higher number of motivational objects that are peculiar for more successful respondents can be explained by their higher level of diligence, allowing them to study more effectively. On the other hand, this does not exclude greater level of cognitive complexity of the excellent students that allows them to produce higher number of motivational objects and study more successfully. The study proves that the higher is the efficiency of studying, the higher is the number of motivational objects located at the age of 25 years or older. These results prove that the respondents have clearer plans particularly for this period of lifetime.
Опис: Kuzo L.I. Motivational characteristics of temporal perspective of english learners majoring in different specialties / Liubov Kuzo // Science and Education. - 2017. - №1. - P. 55-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2442
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьо Science and Education.pdf750,3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.