Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарковський, В.Я.-
dc.contributor.authorMarkovskyi, V.Ya.-
dc.contributor.authorДемків, Р.Я.-
dc.contributor.authorDemkiv, R.Ya.-
dc.date.accessioned2019-01-29T09:11:28Z-
dc.date.available2019-01-29T09:11:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2471-
dc.descriptionMarkovskyi V. Ukrajna nyelvpolitikájának alakulása az őshonos népek és nemzeti kisebbségek anyanyelvi oktatása területén / Volodymyr Markovskyi, Roman Demkiv, Viacheslav Shevchenko // REGIO. - 2018. - № 3. - Szám 69-104.uk_UA
dc.description.abstractУ виданні розглядаються проблеми, які виникли в Україні у зв'язку з реформою мовної політики. Ця політика спрямована чинною владою не тільки збільшити консолідуючу роль державної мови, але також стосується мовних прав національних меншин і корінних народів. Перші кроки назустріч реформування мовного законодавства у сфері освіти національних меншини призвели до суттєвої критики Закону України «Про Освіту» від 5 вересня 2017 року. Однак, ця критика, на нашу думку, не завжди аргументована і іноді досить суб'єктивна. Тому правовий аналіз цього українського законодавства та поглядів його критиків, які не завжди юридично обґрунтовані, а часто і політичного характеру становить ядро цього наукового дослідження. Таким чином, було зроблено спробу осмислити підходи, які Українська влада намагається реалізувати по відношенню до національних меншин і корінних народів у сфері освіти, в Росії зокрема, забезпечити своє право на освіту рідною мовою. Дослідники вважають, що впровадження двомовної моделі освіти для національних меншин і корінних народів є перспективним і може забезпечити такий бажаний баланс між зобов'язаннями меншин (корінних народів) знати державну мову та право на навчання рідною мовою. The publication examines the problems that arose in Ukraine in connection with the reform of language policy. This policy is directed by the current authorities not only to increase the consolidating role of the state language, but also concerns the linguistic rights of national minorities and indigenous peoples. The first steps towards reforming language legislation in the field of education of national minorities led to a significant criticism of the Law of Ukraine "On Education" of September 5, 2017. However, this critique, in our opinion, is not always reasoned and sometimes quite subjective. Therefore, the legal analysis of this Ukrainian law and the views of its critics, which are not always legally grounded, and often of political nature became the core of this scientific study. Thus, an attempt has been made to comprehend the approaches that the Ukrainian authorities are trying to implement in relation to national minorities and indigenous peoples in the field of education, in particular, to ensure their right to education in their native language. Researchers believe that the introduction of a bilingual education model for national minorities and indigenous peoples is promising and can provide such a desirable balance between the obligation of minorities (indigenous peoples) to know the state language and the right to education in their native language.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherREGIOuk_UA
dc.relation.ispartofseries;3-
dc.subjectмовна політикаuk_UA
dc.subjectмова освітиuk_UA
dc.subjectдержавна моваuk_UA
dc.subjectрідна моваuk_UA
dc.subjectзаконопроектuk_UA
dc.subjectмовні праваuk_UA
dc.subjectlanguage policyuk_UA
dc.subjectlanguage of educationuk_UA
dc.subjectstate languageuk_UA
dc.subjectmother tongueuk_UA
dc.subjectdraft lawuk_UA
dc.subjectlinguistic rightsuk_UA
dc.titleUkrajna nyelvpolitikájának alakulása az őshonos népek és nemzeti kisebbségek anyanyelvi oktatása területénuk_UA
dc.title.alternativeРозвиток української мовної політики на рідній мові корінних народів та національних меншинuk_UA
dc.title.alternativeLanguage policy of Ukraine in the sphere of education of national minorities and indigenous peoplesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марковський Regio Угорщина 2018.pdf612,36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.