Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2546
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагрій, В.В.-
dc.contributor.authorBahrii, V.V.-
dc.date.accessioned2019-10-30T09:01:30Z-
dc.date.available2019-10-30T09:01:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2311-8458-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2546-
dc.descriptionБагрій В.В. Вплив стресу на емоційні переживання студентської молоді / В. В. Багрій // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія психологічна. - 2018. - Випуск 2. - С. 13-21.uk_UA
dc.description.abstractЗдійснено огляд наукової літератури з питань впливу емоційних переживань, стресу та стресостійкості на виникнення проблем із фізичними захворюваннями людини. Проаналізовано психологічні особливості емоційних переживань у життєдіяльності студентської молоді й індивідуальні особливості їх поведінкової активності в стресових умовах. Окреслено шляхи впливу на особистість представників студентської молоді з метою зміцнення їх особистісного та фізичного здоровʼя, підвищення стресостійкості. Done review of scientific literature on the effects of emotional experiences stress and stress for problems with the physical human diseases. Analyzed the psychological characteristics of emotional experiences in the life of students and individual characteristics of behavioral activity in stressful conditions. Outlined ways to influence the personality of Representatives students to enhance their personal and physical health, increased stress. As college students is a socially differentiated socio-demographic community, which are inherent specific physiological, psychological, cognitive, cultural, educational and other properties, which was the driving force behind the emergence euromaidan, it is advisable to consider the empirical study of emotional experiences is this category. Student youth is a specific community, and its essential characteristics and features as opposed to the older generations and age groups in a state of formation and development. Emotional distress and behavioral activity largely depends on cognitive processes, ways of thinking and assessing the situation, knowledge of own resources, the degree of expression of skills management and regulation of stress. And in this lies an understanding of why the conditions of and behavior in stressful situations one person different from the behavior of another person in the same circumstances.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічна;2-
dc.subjectповедінкова активністьuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливостіuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectдратівливістьuk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectвідчуття щастяuk_UA
dc.subjectbehavioral activityuk_UA
dc.subjectpsychological characteristicsuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectstress resistanceuk_UA
dc.subjectanxietyuk_UA
dc.subjectirritabilityuk_UA
dc.subjectidentityuk_UA
dc.subjecthappinessuk_UA
dc.titleВплив стресу на емоційні переживання студентської молодіuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of stress is on the emotional experiencing of student young peopleuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-2-04.pdf601,31 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.