Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2695
Title: Системно-комунікативний підхід у навчанні спілкуванню англійською мовою
Other Titles: .
Authors: Волошина, В.В.
Voloshyna, V.V.
Keywords: репродуктивний характер навчання
пізнавальна діяльність
запит інформації
обмін думками
reproductive character of learning
recognition activity
information request
thoughts exchange
Issue Date: 2019
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У статті розглянуто системно - комунікативний підхід при навчанні іноземній мові як поєднання двох основоположних ідей навчання іноземним мовам - лінгвістичної та дидактичної. Його концептуальне положення ґрунтується на принципах особистісно-орієнтованого навчання. Реалізація системно - комунікативного підходу на заняттях з англійської мови означає,що формування іншомовних мовленнєвих навичок і вмінь відбувається завдяки здійсненню студентом іншомовної мовленнєвої діяльності. Це веде до оволодіння фонетичними, лексичними та граматичними засобами спілкування та спрямоване на їх практичне застосування у процесі комунікації. The author considers system - communicative approach to teaching foreign language as a combination of two main ideas - linguistic and didactic. Its concepts are based on the principles of person - centered teaching. Implementation of system - communicative approach in classes means that forming of speech skills is done thanks to student’s foreign speech activity. In this way he learns phonetics, lexics and grammar. It’s aimed at practical usage in the process of communication.
Description: Волошина В. Системно-комунікативний підхід у навчанні спілкуванню англійською мовою / Волошина Валентина // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2019. - С. 16-23.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/2695
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК Актуальні проблеми-16-23.pdf534,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.