Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3010
Назва: Психолого-педагогічні підходи до поняття «валеологічна компетентність науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти»
Інші назви: Psychological and pedagogical approaches to the concept of "valeological competence of scientific and pedagogical staff of higher education institutions"
Автори: Ясінський, В.П.
Yasinskyi, V.P.
Жидецький, Ю.Ц.
Zhydetskyi, Yu.Ts.
Ключові слова: індивідуальне здоров’я
компетентність
валеологічна компетентність
здоровий спосіб життя
individual health
competence
valeological competence
healthy lifestyle
Дата публікації: 2020
Видавництво: Психологічні виміри культури, економіки, управління
Серія/номер: ;19
Короткий огляд (реферат): Необхідність розв’язання проблеми збереження здоров’я усіх верств населення і в першу чергу підростаючого покоління набуває у сучасних умовах державного значення. Формування позитивної суспільної поведінки та життєвої позиції по відношенню до свого здоров’я неможливе без усвідомленої активної участі кожної людини. Розуміння необхідності формування, збереження та зміцнення індивідуального здоров’я, сформована валеологічна компетентність науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти є ознакою їх професійної придатності та якісного виконання педагогічних функцій, зразком наслідування для молодого покоління. У зв’язку з цим особливу роль має здійснення системи підготовки майбутніх науково-педагогічних працівників, яка забезпечила б якісне виконання ними своїх професійних обов’язків та формування валеологічної компетентності сучасної молодої людини. Важливим є з’ясування суті поняття «валеологічна компетентність». Psychological and pedagogical approaches to the concept of "valeological competence of scientific and pedagogical workers in institutions of higher education". Necessity of the decision of a problem zaberennja health of all layers of the population and first of all rising generation gets in modern conditions of state value. The formation of positive social behavior and a life position in relation to one's health is impossible without the active participation of each person. Understanding the need for the formation, preservation and strengthening of individual health, the formed valeological competence of scientific and pedagogical workers of higher education institutions is a sign of their professional suitability and qualitative performance of pedagogical functions, a model of imitation for the younger generation. In this regard, a special role is played by the implementation of the system for the preparation of future pedagogical (NPPs), which would ensure that they fulfill their professional duties and form the valeological competence of the modern young man. It is important to clarify the essence of the concept of "valeological competence of the future"
Опис: Ясінський В. Психолого-педагогічні підходи до поняття «валеологічна компетентність науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти» / Ясінський В’ячеслав, Жидецький Юрій // Психологічні виміри культури, економіки, управління. - 2020. - №19. - С. 70-83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3010
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ясінський жидецький Vipusk 19_2020-70-83.pdf756,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.