Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3099
Title: | Концептуальний потенціал позитивної психотерапії в контексті вивчення емоційного інтелекту особистості |
Other Titles: | The conceptual potential of positive psychotherapy in the context of studying the emotional intelligence of the individual |
Authors: | Карпенко, Є.В. Karpenko, Ye.V. |
Keywords: | особистість емоційний інтелект емоційна компетентність позитивна психотерапія personality emotional intelligence emotional competence positive psychotherapy |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Психологія |
Series/Report no.: | ;66 |
Abstract: | У статті проаналізовано концептуальний потенціал позитивної психотерапії в контексті вивчення ролі емоційного інтелекту в процесі життєдіяльності особистості. З'ясовано, що організмічне чуття (механізм розуміння) та емоційна компетентність (механізм інтерпретації) як компоненти EQ формуються на на підставі вроджених здатностей до любові й пізнання. The article analyzes the conceptual potential of positive psychotherapy in the context of studying the role of emotional intelligence in the process of personal life. It was found that the body sense (mechanism of understanding) and emotional competence (mechanism of interpretation) as components of EQ are formed on the basis of innate abilities to love and cognition. |
Description: | Карпенко Є.В. Концептуальний потенціал позитивної психотерапії в контексті вивчення емоційного інтелекту особистості / Карпенко Євген Володимирович // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. - Серія: Психологія. - 2019. - Вип. 66. - С. 23-27. |
URI: | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3099 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
карпенко.pdf | 7,23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.