Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3153
Title: Об’єктивні передумови формування фізичної підготовленості дітей у літньому оздоровчому таборі
Other Titles: Objective prerequisites of the formation of physical preparedneGss of children in the summer recovery camp
Authors: Шутка, Г.І.
Shutka, H.I.
Флуд, О.В.
Flud, O.V.
Голодівський, М.Ф.
Holodivskyi, M.F.
Keywords: соціально-педагогічні передумови
табір оздоровлення та відпочинку
фізична підготовка
школярі
socio-pedagogical prerequisites
recovery and rest camp
callisthenics
schoolchildren
Issue Date: 2019
Publisher: Вісник національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури
Series/Report no.: ;5
Abstract: У статті розкриті обєктивні соціальні та педагогічні передумови формування фізичної підготовленості та рухової активності школярів у літньому оздоровчому таборі. В умовах літнього оздоровчого табору заняття різними видами рухової діяльності за своєю спрямованістю досить наближені до суті фізичної рекреації. Проте робота з дітьми повинна здійснюватися в межах фізичного виховання, особливістю якого в період літніх канікул є її домінуюча оздоровча мета. Характерним явищем в оздоровчих літніх таборах є те, що фізичне виховання як організований процес впливу на дітей завдяки заняттям фізичними вправами, гігієнічних заходів і природних сил для забезпечення необхідного рівня фізичного розвитку, фізичної підготовленості, поступово посіло провідне місце серед різних видів виховання в установах дитячого відпочинку в літній канікулярний період. Умови літнього табору оздоровлення та відпочинку дозволили визначити правильний режим фізичної активності для дітей і підлітків саме в літній період, що є важливим оздоровчим засобом. The objective social and pedagogical prerequisites of formation of physical preparedness and motor activity of schoolchildren in the summer recovery camp are revealed in the work. In the conditions of summer recovery camp, classes of various types of motor activity according to theirs orientation are quite close to the essence of physical recreation. However, work with children should be carried out within the limits of physical education, the feature of which during the summer holidays is its dominant recreational purpose. A distnctive phenomenon in recovery summer camps is that physical education as an organized process of influencing children through physical exercises, hygienic measures and natural forces to provide the necessary level of physical development, physical preparedness, has gradually occupied a leading place among different types of education in children's recreation facilities in the summer vacation period. The terms of the summer health and recovery camp allowed to determine the correct mode of physical activity for children and adolescents precisely in the summer period, which is a strong recreational facility.
Description: Шутка Г.І. Об’єктивні передумови формування фізичної підготовленості дітей у літньому оздоровчому таборі / Шутка Г.І., Флуд О.В., Голодівський М.Ф., Cемак В.А. // Вісник національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. - Серія: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури. - 2019. - Випуск 5 (113). - С. 193-196.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3153
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
шутка.pdf111,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.