Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалинська, О.М.-
dc.contributor.authorBalynska, O.M.-
dc.contributor.authorДоміна, О.-
dc.contributor.authorDomina, O.-
dc.contributor.authorЛунін, Д.-
dc.contributor.authorLunin, D.-
dc.contributor.authorМихайлова, Л.-
dc.contributor.authorMikhailova, L.-
dc.contributor.authorНісходовська, О.-
dc.contributor.authorNiskhodovska, O.-
dc.contributor.authorБарабаш, О.О.-
dc.contributor.authorПайда, Я.-
dc.contributor.authorBarabash, O.O.-
dc.contributor.authorPaida, Y.-
dc.date.accessioned2020-11-16T09:10:17Z-
dc.date.available2020-11-16T09:10:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn1729-3774-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3265-
dc.descriptionDomina O. Algorithm for selecting the winning strategies in the processes of managing the state of the system "supplier – consumer" in the presence of aggressive competitor / O. Domina, D. Lunin, L. Mikhailova, O. Niskhodovska, O. Barabash, O. Balynska, Y. Paida // PC Technology Center of Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. - 2018. - Vol. 6. - No 3 (96). - P. 48-61.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто проблему, пов'язану з пошуком оптимальної стратегiї цiноутворення компанiєю-постачальником у разi появи у неї конкурента, що пропонує нижчу цiну продукцiї. Виникнення такої проблеми породжує необхiднiсть пошуку оптимального шляху зниження своєї вiдпускної цiни, з метою не програти в агресивному конкурентному середовищi, що формується новими гравцями, що заходять на ринок зi свiдомо кращими пропозицiями. Для вирiшення цiєї проблеми розроблено алгоритм вибору виграшних стратегiй на основi оцiнювання стратегiчних можливостей конкурента в умовах невизначеностi. Запропоновано для оцiнки вартостi товару в системi «постачальник – споживач» використовувати поняття масштабу l-го рiвня. Показано, що при такому поданнi стає можливою безрозмiрна оцiнка цiноутворення товару, незалежно вiд його виду або натурального грошового вираження. Для формалiзованого опису вiдносин компанiї-постачальника i компанiї-конкурента запропоновано використання теорiї стратегiчних iгор, матриця гри в якiй формується на основi унiверсальних рiвнянь регресiї. Особливiстю запропонованих рiшень є те, що значення виграшу в матрицi гри визначається рiшенням оптимiзацiйної задачi на основi рiвняння регресiї, що описує вплив транспортних витрат, прибутку та податку на додану вартiсть (VAT) на цiну гри. Встановлено, що при такому описi має мiсце гра з сiдловою точкою i чистої цiною гри z=–0,5. На пiдставi математичного моделювання встановлено, що вибiр компанiї-постачальника обмежується стратегiями, в якiй власний прибуток має знаходитися поблизу середнього або мiнiмально можливого значення. Розроблено прогнозна модель стратегiчних можливостей конкурента в системi «постачальник – споживач», що представляє собою унiверсальне рiвняння регресiї. На пiдставi нього може бути зроблено коригування чисельних показникiв компонентiв цiноутворення товару. Показано, що таке коригування допускає наявнiсть декiлькох альтернатив, якi зводять до нуля переваги конкурента. Обґрунтовано обмеження на одержуванi рiшення, пов'язанi з двома обставинами: припущенні про точнiсть визначення компонентiв цiноутворення у конкурента i наявнiстю особливостей оподаткування в мiжнародних вантажоперевезеннях. The issue examined in this work relates to the search for an optimal pricing strategy by an enterprise-supplier in case it faces a new competitor that offers products at a lower price. The emergence of such a problem necessitates looking for a rational way to reduce its selling price, in order to prevent losing in an aggressive competitive environment, formed by new players entering the market with proposals that are obviously better. To resolve this problem, we have developed an algorithm for selecting the winning strategies based on the estimation of strategic capabilities of a competitor under conditions of uncertainty. It has been proposed, in order to assess the cost of a product in the system "supplier-consumer", to apply the concept of the l- level scale. It is shown that, given such a representation, it becomes possible to employ a dimensionless estimation of product pricing, regardless of its type or natural cash value. For a formalized description of relations between an enterprise- supplier and a competing company, it is proposed to use the theory of strategic games, in which a game matrix is built based on universal regression equations. A feature of the proposed solutions is that the value of winning in the game matrix is defined by solving an optimization problem based on the regression equation that describes the impact of transportation costs, profit, and a value-added tax (VAT) on the price of the game. It has been established that, given such a description, the game that is played has a saddle point with the net price of the game z=–0.5. Based on mathematical modelling, it was established that the selection of a supplier company is limited by strategies at which own profit must be close to the average or the minimally possible value. We have constructed a predictive model for strategic opportunities of a competitor in the system "supplier-consumer", representing a universal regression equation. Based on it, an adjustment of numerical indicators for the components in product pricing can be made. It is shown that such an adjustment allows the existence of multiple alternatives, neutralizing competitor's advantages. We have substantiated constraints for the solutions derived, related to two factors: an assumption about the accuracy of determining the pricing components of a competitor, and the presence of taxation specificity in international cargo transportation.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherPC Technology Center of Eastern-European Journal of Enterprise Technologiesuk_UA
dc.relation.ispartofseries;6-3-
dc.subjectсистема постачальник – споживачuk_UA
dc.subjectмасштаб l-рiвняuk_UA
dc.subjectстратегiчнi можливостiuk_UA
dc.subjectоптимальна стратегiяuk_UA
dc.subjectцiна гриuk_UA
dc.subjectрiвняння регресiїuk_UA
dc.subjectsystem supplier-consumeruk_UA
dc.subjectl-level scaleuk_UA
dc.subjectstrategic opportunitiesuk_UA
dc.subjectoptimal strategyuk_UA
dc.subjectgame priceuk_UA
dc.subjectregression equationuk_UA
dc.titleAlgorithm for selecting the winning strategies in the processes of managing the state of the system "supplier – consumer" in the presence of aggressive competitor (Scopus)uk_UA
dc.title.alternativeАлгоритм вибору виграшних стратегій у процесах управління станом системи «постачальник - споживач» за наявності агресивного конкурента (Scopus)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
балинська 3.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.