Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3394
Назва: Ідеї кордомедійності у вихованні дітей-сиріт
Інші назви: The ideas of cordos-mediation in the education of orphan childrens
Автори: Лялюк, Г.М.
Lialiuk, H.M.
Ключові слова: діти-сироти
виховання
кордомедійність
гуманізм
співчуття
державні заклади опіки
orphans
upbringing
corded media
humanism
sympathy
state guardianship institutions
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Серія/номер: ;24/1
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано проблему вдосконалення процесу виховання дітей-сиріт, які перебувають у державних закладах опіки. Зауважується, що в сучасних українських реаліях формується нове бачення організації виховання, опіки, соціального захисту дітейсиріт, виховуючі відносини втілюють стратегію суб’єкт-суб’єктного, гуманного виховання, навчають демократичним цінностям. Традиція наукової рефлексії проблеми «серця» є характерною для філософії та культури України, однак імплементації в національній системі освіти концепція «філософії серця» до останніх років не набула, але в науковій літературі з’явилися дослідження проблеми емоційного інтелекту. Мета та завдання дослідження – обґрунтувати доцільність впровадження ідей кордомедійності у виховний процес інтернатних закладів освіти та проаналізувати особливості їх імплементації. Проаналізовано специфіку емоційного розвитку дітей-сиріт, які виховуються в державних закладах опіки. Виокремлено методи та прийоми впровадження ідей кордомедійності у педагогічний процес державних закладів опіки. Культивування в дітей співчуття іншим, розвиток щирості думок і почуттів, адекватного розуміння емоційного стану інших, співпереживання сприяє становленню особливо цінних моральних якостей особистості, які лежать в основі доброти дитини, активної гуманності, альтруїзму, її прагнення поділитися своїми почуттями з іншими людьми. Реалізація принципу кордомедійності у вихованні дітей-сиріт, які перебувають у державних закладах освіти, передбачає врахування специфіки їх емоційного та особистісного розвитку, налагодження позитивних суб’єкт-суб’єктних відносин вихователя та дитини-сироти на основі гуманізму, співчуття, емпатії, любові, сердечності. The article actualizes the problem of improving the process of raising orphans in state care institutions. It is noted that in modern Ukrainian realities a new vision of the organization of education, guardianship, social protection of orphans is being formed, educational relations embody the strategy of subject-subject, humane education, teach democratic values. The tradition of scientifc reflection on the problem of “heart” is characteristic of the philosophy and culture of Ukraine, but the concept of “philosophy of the heart” has not been implemented in the national education system until recent years. Instead, research on the problem of emotional intelligence has recently appeared in the scientifc literature. The purpose and objectives of the study – to justify the feasibility of introducing the ideas of cordos-mediation in the educational process of boarding schools and analyze the features of their implementation. The specifcs of emotional development of orphans raised in state care institutions are analyzed. Methods and techniques of introduction of cordos-mediation ideas into the pedagogical process of state guardianship institutions are singled out. The cultivating in children compassion for others, the development of sincerity of thoughts and feelings, adequate understanding of the emotional state of others, empathy contributes to the formation of particularly valuable moral qualities of the individual, which underlie the child’s kindness, active humanity, altruism, his desire to share his feelings with others. Implementation of the principle of cordosmediation in the upbringing of orphans in public educational institutions, takes into account the specifcs of their emotional and personal development, establishing positive subjectsubject relations of the educator and the orphan, based on humanism, compassion, empathy, love, cordiality.
Опис: Лялюк Г.М. Ідеї кордомедійності у вихованні дітей-сиріт / Лялюк Г.М. // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Випуск 24. - Т. 1. - С. 39-43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3394
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лялюк4.pdf159,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.