Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3633
Назва: Динаміка підготовленості учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою під впливом використання засобів боротьби (Scopus)
Інші назви: Preparedness dynamics of pupils of lyceum with enhanced military and physical training under the influence of the wrestling means use (Scopus)
Автори: Балушка, Л.М.
Balushka, L.M.
Хіменес, Х.Р.
Khimenes, Kh.R.
Окопний, А.М.
Okopnyi, A.M.
Пітин, М.
Pityn, M.
Согор, О.
Sohor, O.
Ткач, Ю.А.
Tkach, Yu.A.
Ключові слова: фізичне виховання
учні
засоби боротьби
фізична підготовленість
функціональні можливості
physical education
pupils
wrestling means
physical fitness
functional capabilities
Дата публікації: 2020
Видавництво: Теорія та методика фізичного виховання
Серія/номер: ;20/3
Короткий огляд (реферат): Сучасне фізичне виховання у закладах середньої освіти зазнає реформування. Для його оптимізації в навчальний процес все частіше пропонують вводити засоби різних видів спорту. Зокрема доцільним сьогодні вважається включення різновидів єдиноборств до програм з фізичної культури закладів військово-фізичного спрямування. Мета дослідження: обґрунтувати використання засобів спортивної боротьби у процесі фізичного виховання учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою. Матеріал та методи. Дослідження проводилося на основі вивчення показників функціональної та фізичної підготовленості учнів 10-х класів ліцею з поглибленою військово-фізичною підготовкою упродовж проведення педагогічного експерименту. Він полягав у вивченні впливу різноспрямованих засобів боротьби на рівень зазначених сторін підготовленості учнів упродовж року. Результати. В учнів, які впродовж року виконували навантаження згідно експериментальної програми з фізичної культури, за час першого навчального семестру сумарний середній приріст щодо вихідних показників склав 10,7%, а за час другого – ще 5,7%, тоді як в учасників групи, яка працювала за традиційною програмою з фізичної культури у першому семестрі результати проб зросли на 6,1% і ще на 2,0% – впродовж другого. У фізичній підготовленості учнів ЕГ сумарний приріст показників за перший семестр склав 31,6% і ще 24,5% – впродовж другого. Натомість в досліджуваних КГ зміни були порівняно менш виражені: 24,7% – за перший і 8,9% – за другий семестр. Висновки. Обґрунтовано ефективність застосування засобів боротьби у фізичному вихованні учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою, що сприяє достовірно більш вираженому приросту показників функціональної та фізичної підготовленості учнів порівняно з традиційною програмою з фізичної культури. Modern physical education in secondary schools is undergoing reform. It is increasingly suggested to introduce the means of different sports to optimize physical education in the educational process. In particular, it is advisable today to include combative sports to the programs of physical culture of military-physical institutions. Te purpose of the study: to substantiate the use of wrestling means in the physical education process of students of the Lyceum with enhanced military and physical training. Material and methods. Te study was conducted on the basis of studying the functional and physical ftness indicators of 10th grade pupils of the Lyceum with enhanced military and physical training during the pedagogical experiment. It consisted in studying the impact of multidirectional wrestling means on the level of these sides of student preparedness during the year. Results. In pupils who during the year performed the loads according to the experimental physical culture program during the frst semester, the total average increase relative to baseline was 10.7%. In addition, during the second – 5.7%. While members of a group that worked according to a traditional physical culture program in the frst semester increased the results of the tests by 6.1% and by 2.0% during the second semester. In the physical ftness of EG students, the total increase of indicators for the frst semester was 31.6% and 24.5% – during the second. In contrast, the changes in the studied CG were relatively less pronounced: 24.7% – for the frst and 8.9% – for the second semester. Conclusions. Te effectiveness of the use of wrestling means in the physical education of pupils of the Lyceum with enhanced military and physical training is substantiated, which contributes to a significantly more pronounced increase in functional and physical ftness indicators of pupils compared to the traditional program of physical culture.
Опис: Балушка Л. Динаміка підготовленості учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою під впливом використання засобів боротьби / Людмила Балушка, Христина Хіменес, Андрій Окопний, Мар’ян Пітин, Олег Согор, Юлія Ткач // Теорія та методика фізичного виховання. - 2020. - Том 20. - № 3. С. 165-173.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3633
ISSN: 1993-7989
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
балушка стаття 2.pdf222,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.