Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3780
Title: Debate as an essential strategy in foreign language teaching
Other Titles: Дебати як найважливіша стратегія викладання іноземних мов
Authors: Головач, Т.М.
Holovach, T.M.
Кузьо, Л.І.
Kuzo, L.I.
Keywords: дебати
навчання іноземної мови
роль викладача
навчальне середовище
debate
foreign language teaching
teacherʼs role
learning environment
Issue Date: 2020
Publisher: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Abstract: У статті на основі аналізу наявних досліджень представлені основні підходи до розуміння поняття «дебати» в сучасній методології. У статті аналізується дискусія іноземною мовою яка займає ключове місце серед інших методів і стратегій навчання. Доведено, що дебати – це поєднання дослідження, обговорення, залучення, змагання та співпраці. Тому у процесі навчання іноземної мови слід заохочувати використання дебатів, так як вони повʼязують мову зі створенням сенсу, сприяючи створенню змісту і глибокого навчання як загальноосвітніх цілей. Дебати на англійській мові – це практика, яка вимагає всіх навичок англійської мови, а також навичок презентації та подачі. Учасникам дебатів потрібна інформація про поточні проблеми і концепції в різних галузях. Більш того, їм потрібно проводити дослідження з різних питань. Представляючи свої аргументи, учасникам дебатів потрібні стандартні навички презентації, щоб переконати суддів і аудиторію. Під час занять англійською мовою дебати заохочують студентів використовувати мовні навички та навички презентації. Зазначено, що дебати по-різному допомагають «зламати лід» у процесі навчання іноземної мови. Викладачі знайомлять студентів із простими, але дискусійними темами і просять їх прокоментувати ці теми. Студенти відчуватимуть себе заохоченими взяти участь в обговоренні. Роль викладача повинна бути не тільки мотивуюча, а й надихаюча. The article, based on the analysis of available research, presents main approaches to the understanding of the notion of «debate» in modern methodology. The paper analyses debating in a foreign language as a worth trying and experimenting, among the other teaching methods and strategies. It is proved that debate is the mix of research, discussion, engagement, competition, and cooperation seems to have a strong potential in a language learning environment. Therefore, the use of debate should be promoted in the EFL classroom, as it links language with the creation of meaning, fostering meaning-making, and deep learning as general educational goals. Debating in English is a practice that requires all English language skills along with the skills of presentation and delivery. Debaters need updated information about current issues and concepts of different fields. Moreover, they need to conduct research on various issues. While presenting their logic and argument, debaters require standard delivery skills to convince judges and audiences. When practiced in an EFL class, debating makes students use language and presentation skills. It is noted that debating helps in several ways to ice-break in EFL classes. The teachers introduce simple but controversial topics to the class and ask them to comment on those topics while sitting in their respective seats, students will feel encouraged to take part in the discussion. The teacherʼs role should be encouraging as well as motivating.
Description: Головач Т., Кузьо Л. Debate as an essential strategy in foreign language teaching / Тетяна Головач, Любов Кузьо // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей / уклад. І. Ю. Сковронська. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 140 с. - С. 48-53.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3780
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВЕРСТКА - -ЗБІРНИК - 2020-48-53.pdf649,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.