Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3781
Назва: Використання нових інформаційних технологій на заняттях з англійської мови
Інші назви: The use of new information technologies in the Englisn language lesson
Автори: Горун, Г.Р.
Horun, H.R.
Ключові слова: інформаційні технології
мультимедійність інформації
компʼютерні технології
навчальні інтернетресурси
information technologies
multimedia information
computer technologies
educational internet resources
Дата публікації: 2020
Видавництво: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Короткий огляд (реферат): У статті йдется про використання нових інформаційних технологій у навчанні іноземної мови ,яке передбачає активну позицію того, хто навчається, у процесі засвоєння знань. Новий вид пізнавальної діяльності виключає пасивне сприйняття інформації. Ця діяльність здійснюється протягом напруженої розумової діяльності, яка вимагає зосередженості та максимальної уваги, у результаті чого отримуються нові знання. У свою чергу, креативний характер навчальнопізнавальної діяльності сприяє розвитку пізнавальної самостійності студента, формуванню умінь самостійно поповнювати знання, здійснювати пошук та орієнтуватися у потоці інформації. Сучасна методика викладання іноземних мов розглядає проблему розвитку видів мовленнєвої діяльності, формування мовленнєвої, а також соціокультурної та міжкультурної компетенції не лише засобами компʼютерних програм (навчальних, контролюючих, демонстраційних, інформаційно-довідникових, мультимедійних підручників), а останнім часом завдяки аутентичним та навчальним Інтернетресурсам, блог- та вікі-технологіям, та ін.. Зазначені технології мають цілий ряд важливих дидактичних особливостей: багаторівневість, багатожанровість, мультимедійність інформації, гіпертекстова структура документів, можливість створення особистої зони користувача, можливість організації синхронного та асинхронного спілкування, можливість автоматизації процесів інформаційно-методичного забезпечення та організації управління навчальною діяльністю та її контролю. Це значним чином збагачує мовну та культурну практику студентів, створює умови для розвитку навичок самостійної роботи, реалізації педагогічної технології навчання у співпраці, розробки індивідуальних навчальних програм. The article deals with the use of new information technologies in foreign language teaching, which involves an active position of the learner in the process of learning. A new type of cognitive activity eliminates the passive perception of information. This activity is carried out during intense mental activity, which requires concentration and maximum attention, resulting in new knowledge. In turn, the creative nature of educational and cognitive activities contributes to the development of cognitive independence of the student, the formation of skills to independently replenish knowledge, search and navigate in the flow of information. Modern methods of teaching foreign languages consider the problem of development of speech activities, the formation of speech, as well as socio-cultural and intercultural competence not only by means of computer programs (training, control, demonstration, information, reference, multimedia textbooks), and more recently thanks to authentic and educational Internet resources, blog and wiki technologies, etc.. These technologies have a number of important didactic features: multilevel, multi-genre, multimedia information, hypertext structure of documents, the ability to create a personal user area, the ability to organize synchronous and asynchronous communication, the ability to automate information and methodological support and management of educational activities and its control. This significantly enriches the language and cultural practice of students, creates conditions for the development of skills of independent work, the implementation of pedagogical technology of collaborative learning, the development of individual curricula.
Опис: Горун Г. Використання нових інформаційних технологій на заняттях з англійської мови / Галина Горун // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей / уклад. І. Ю. Сковронська. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 140 с. - С. 53-59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3781
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЕРСТКА - -ЗБІРНИК - 2020-53-59.pdf657,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.