Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3786
Title: Temporal perspective and learning motivation of students who study english as a speciality discipline
Other Titles: Часова перспектива та мотивація навчання студентів, які вивчають англійську мову як спеціальну дисципліну
Authors: Кузьо, Л.І.
Kuzo, L.I.
Keywords: часова перспектива
внутрішня мотивація
зовнішня мотивація
мотив
мотиваційні предмети
дисципліна спеціалізації
корелятивні зв'язки
temporal perspective
internal motivation
external motivation
motive
motivational items
discipline of specialization
correlative links
Issue Date: 2020
Publisher: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Abstract: Стаття присвячена співвідношенню часової перспективи та мотивації вивчення англійської мови серед студентів, які вивчають англійську мову як дисципліну спеціалізації. Визначено, що доступність та високий рівень внутрішньої мотивації вивчення англійської мови та мотивації, спрямованої на здобуття професії, сприяє зростанню успішності вивчення англійської мови. Поділяється студентами з вищезазначених особливостей мотивації - наявність набагато більшої кількості мотиваційних предметів, у тому числі пов’язаних з отриманням відчутних прибутків та цінностей, бажання на довгий час виїхати за кордон. Науково обґрунтовано та емпірично підтверджено, що студенти з високою ефективністю та внутрішньою мотивацією вивчення англійської мови характеризуються значно вищими кількісними показниками часових перспективних характеристик (до подальшого вивчення англійської мови або її використання у професійній діяльності, виїзду за кордон, отримання матеріального прибутку, перспектив). Доведено, що студенти з різним рівнем мотивації до вивчення англійської мови суттєво відрізняються за змістом та структурно-динамічними характеристиками своєї часової перспективи. Виявлені відмінності в характеристиках часової перспективи можуть служити маркерами, наявність яких дозволяє передбачити формування певних типів мотивації навчання англійської мови у студентів з різною професійною спеціалізацією та їх рівень успіху з цією дисципліною. Виявлені конфлікти стверджують, що поняття внутрішньої мотивації є лише узагальнюючим, таким, що об'єднує групу мотивів, які можуть мати самостійне значення.The article deals with the correlation between temporal perspective and motivation of learning English among students studying English as a discipline of specialization. It is determined that the availability and a high level of internal motivation of English learning and motivation, aimed at obtaining profession promotes the growth of English study success. Shared by students from the above mentioned peculiarities of motivation is the presence of much higher number of motivational items, including that related to obtaining tangible profits and values, the desire to go abroad for a long time. It is scientifically grounded and empirically verified that students with high efficiency and internal motivation of English learning are characterized by significantly higher quantitative indicators of time perspective characteristics (future events related to the further study of the English language or its usage in a professional activity, leaving abroad, obtaining material profits, prospects). It is proved that students with different levels of motivation to learn English differ significantly in contents and structural-dynamic characteristics of their time perspective. Disclosed differences in the characteristics of the time perspective can serve as markers, the presence of which allows to predict the formation of certain types of English learning motivation of students with various professional specialization and their level of success with this discipline. Detected conflicts argue that the notion of internal motivation is only generalizing, such that brings together a group of the motives which may have independent value.
Description: Кузьо Л. Temporal perspective and learning motivation of students who study english as a speciality discipline / Любов Кузьо // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей / уклад. І. Ю. Сковронська. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 140 с. - С. 80-89.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3786
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВЕРСТКА - -ЗБІРНИК - 2020-80-89.pdf670,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.