Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедвідь, Н.В.-
dc.contributor.authorMedvid, N.V.-
dc.date.accessioned2021-06-11T08:58:44Z-
dc.date.available2021-06-11T08:58:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3788-
dc.descriptionМедвідь Н. Новітні підходи до викладання української мови як іноземної студентам ЗВО / Наталія Медвідь // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей / уклад. І. Ю. Сковронська. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 140 с. - С. 94-99.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано новітні сучасні методи навчання української мови як іноземної, суть яких полягає у визначенні механізмів адаптації лексичної інформації та способів її засвоєння та збереження. Наголошено на тому, що когнітивний підхід у навчанні зможе зробити комунікативну методику більш динамічною і надасть новий імпульс для поновлення методичної думки. The article analyzes the latest modern methods of teaching Ukrainian as a foreign language, the essence of which is to determine the mechanisms of adaptation of lexical information and ways of learning and storing it. The problem of teaching Ukrainian as a foreign language as a means of communication is especially relevant in modern methods. However, traditional teaching methods in combination with communicative methods do not give significant positive results. Students at the initial stage of the Ukrainian language as a foreign language have an underestimated level of development of auditory differential feeling, which violates the perception of the sound image of words. Some students do not know how to use lexical material when constructing their own statements, do not know how to associate verbal pairs of thematically related words, correctly encode and decode vocabulary material. This leads to the inability to reflect the required number of facts, to express themselves logically and competently, to spontaneously maintain a conversation or to lead a discussion. It is the cognitive approach to learning that will be able to make communicative methods more dynamic and provide a new impetus for the renewal of methodical thought.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectметодика викладання української мови як іноземноїuk_UA
dc.subjectпроцес навчанняuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectмоваuk_UA
dc.subjectлексикаuk_UA
dc.subjectкогнітивно-комунікативний метод навчанняuk_UA
dc.subjectmethods of teaching ukrainian as a foreign languageuk_UA
dc.subjectlearning processuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.subjectlanguageuk_UA
dc.subjectvocabularyuk_UA
dc.subjectcognitivecommunicative method of teachinguk_UA
dc.titleНовітні підходи до викладання української мови як іноземної студентам ЗВОuk_UA
dc.title.alternativeLatest approaches to teaching the Ukrainian language as foreignuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЕРСТКА - -ЗБІРНИК - 2020-94-99.pdf648,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.