Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПосохова, А.В.-
dc.contributor.authorPosokhova, A.V.-
dc.contributor.authorЗапотічна, Р.А.-
dc.contributor.authorZapotichna, R.A.-
dc.date.accessioned2021-06-11T09:13:13Z-
dc.date.available2021-06-11T09:13:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3789-
dc.descriptionПосохова А. До питання фахової іншомовної підготовки курсантів ЗВО МВС України спеціальності «правоохоронна діяльність» / Анжела Посохова, Роксолана Запотічна // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей / уклад. І. Ю. Сковронська. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 140 с. - С. 99-104.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається навчальний процес як когнітивно-комунікативний процес передачі знань засобами іноземної мови як мови фаху, пропонується практичний підхід для досягнення поставлених цілей. В умовах глобалізації відбувається процес інтернаціоналізації як загальномовної лексики, так і фахових термінологічних систем. Крім того, процес глобалізації супроводжується широким впровадженням сучасних компʼютерних технологій, що в свою чергу спричинює чисельні запозичення іншомовної термінології. The article deals with the educational process as cognitivecommunicative act of transferring knowledge by means of the foreign language in particular.To achieve the goals set a practical approach is also suggested. In view of the above, we analyze professional terminology and vocabulary as a key means of «information transfer», and knowledge of foreign language professional terminology and vocabulary by future professionals as an important component of their foreign language competence. The problem of transfer of professional knowledge by means of terminological vocabulary is becoming increasingly important in the context of the dynamic development of science and education. Thus, the study of the features of terminological and professional vocabulary in an authentic foreign language professional environment in foreign language classes as a language of specialization contributes to the optimization of scientific and cognitive and communicative activities of students, activation of professional vocabulary and development of their foreign language professional competence and general competence. In the conditions of globalization there is a process of internationalization of both common vocabulary and professional terminological systems. In addition, the process of globalization is accompanied by the widespread introduction of modern computer technology, which in turn leads to numerous borrowings of foreign terminology.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статейuk_UA
dc.subjectіншомовна фахова компетенціяuk_UA
dc.subjectкогнітивно-комунікативний процесuk_UA
dc.subjectтермінологічна лексикаuk_UA
dc.subjectгалузева термінологічна системаuk_UA
dc.subjectтермінологічний корпусuk_UA
dc.subjectсубмоваuk_UA
dc.subjectforeign professional competenceuk_UA
dc.subjectcognitive and communicative processuk_UA
dc.subjectterminologyuk_UA
dc.subjectbranch terminology systemuk_UA
dc.subjectterminology complexuk_UA
dc.subjectsublanguageuk_UA
dc.titleДо питання фахової іншомовної підготовки курсантів ЗВО МВС України спеціальності «правоохоронна діяльність»uk_UA
dc.title.alternativeIssues on professional foreign language teaching to cadets of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine of the “law enforcement” specialityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЕРСТКА - -ЗБІРНИК - 2020-99-104.pdf649,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.