Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3791
Назва: Переваги застосування комунікативного підходу щодо викладання іноземних мов
Інші назви: Advantages of application of advantages of communicative approach to teaching foreign languages
Автори: Романюк, О.М.
Romaniuk, O.M.
Ключові слова: комунікативний підхід
комунікативна компетенція
мовний барʼєр
комунікативна ситуація
communicative approach
communicative competence
language barrier
communicative situation
Дата публікації: 2020
Видавництво: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто комунікативний підхід та його практичне застосування у викладанні іноземних мов. Визначено мету та основні переваги комунікативного підходу на противагу традиційним методам. Мотивація – одна із головних чинників, що сприяє вивченню та оволодінню іноземною мовою. Результати та ефективність навчання здобувачів вищої освіти залежать від їхньої мотивації та безпосередньо від викладача. Тому важливо обрати найбільш оптимальний підхід у викладанні. Подано три етапи співпраці викладача та здобувачів вищої освіти на занятті, а саме: залучення, вивчення та активація. Комунікативна компетенція є основою комунікативного підходу до вивчення іноземних мов, за допомогою навчання аспектів компетенції розвиваються комунікативні здібності здобувачів вищої освіти. Серед основних компонентів комунікативної компетенції: граматична, соціолінгвістична, соціокультурна, дискурсивна та стратегічна компетенція. Виділено та описано пʼять принципів, з яких складається комунікативний метод навчання мовленнєвої діяльності: принцип мовленнєво-розумової діяльності, індивідуалізації, функціональності, ситуативності та принцип новизни. Зʼясовано, що мовний барʼєр значною мірою впливає на розвиток комунікативної компетенції здобувачів вищої освіти. Висвітлено можливі причини виникнення мовного барʼєру та запропоновано шляхи його подолання. Оскільки застосування комунікативного підходу має в пріоритеті розвиток розмовної мови, з часом здобувачі вищої освіти втрачають страх розмовляти іноземною мовою. Наголошено на особливостях навчання іноземної мови у немовному закладі вищої освіти. Надзвичайно важлива роль викладача при застосуванні комунікативного підходу у вивченні іноземних мов. Викладач повинен створити таку атмосферу, аби учасники групи позбавлялися боязкості зробити помилку. Зроблено висновок, що комунікативний підхід найефективніший у формуванні комунікативної компетенції здобувачів вищої освіти. The article deals with the communicative approach and its practical application in foreign languages teaching. The purpose and main advantages of the communicative approach as opposed to the traditional approaches are determined. Motivation is one of the main factors that contributes to learning and mastering a foreign language. Studentsʼ results and effectiveness of learning depend on their motivation and directly on the teacher. It is important to choose the most optimal approach in teaching. There are three stages of learning between a teacher and students during the class, namely: engagement, study and activation. Communicative competence is the basis of a communicative approach to the study of foreign languages, by learning the aspects of competence, the communicative abilities of students are developed. Among the main components of communicative competence: grammatical, sociolinguistic, sociocultural, discursive and strategic competence. There are five principles that make up the communicative method of teaching speech activity: the principle of speech-mental activity, individualization, functionality, situational and the principle of novelty. It was found out that the language barrier significantly affects the development of communicative competence of students. The possible causes of the language barrier are highlighted, and ways to overcome it are suggested. Since the application of a communicative approach prioritizes the development of spoken language, over time, students lose the fear of speaking a foreign language. Emphasis is placed on the peculiarities of teaching a foreign language in a non-linguistic education institution. The role of the teacher in applying a communicative approach to foreign languages teaching is extremely important, the teacher must create an atmosphere in which group members are not afraid of making a mistake. It is concluded that the communicative approach is the most effective in the formation of communicative competence of students.
Опис: Романюк О. Переваги застосування комунікативного підходу щодо викладання іноземних мов / Ольга Романюк // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей / уклад. І. Ю. Сковронська. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 140 с. - С. 108-114.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3791
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЕРСТКА - -ЗБІРНИК - 2020-108-114.pdf653,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.